|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Kommer ikke på noe slags godteri jeg kategorisk ikke spiser. Jeg er ikke glad i "gummigodter", og ikke i kjip, altfor søt melkesjokolade (det finnes en del av det i både USA og Storbritannia), eller Kinderegg, men jeg greier å spise alt dette hvis jeg må.
Nei, ikke sant?
![]() |
#102 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?
![]() |
#103 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?
Det ER en perfekt kombinasjon. Og sammen med rødvin....enda bedre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Jeg er ikke kresen da det gjelder godteri.
![]() |
#105 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?
Der kom jeg på en ting til, samme her nemlig.
![]() |
#106 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Jeg liker ikke marsipan, likørsjokolade, konfekt i det store og hele - kanskje en eller to biter i en eske som er spiselige, potetgull med alt mulig dill på - det skal være salt, og KUN det. Liker best "rene" produkter uten for mye smaksblanding. Den nye sjokoladen med trøffel eller hva det var - grusomt *pføy* Og Dajm med cappuchino tror jeg må være det ekleste jeg noen gang har spist. |
![]() |
![]() |
|
|