Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilket godteri spiser du IKKE?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-07, 12:55   #101
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?

Kommer ikke på noe slags godteri jeg kategorisk ikke spiser. Jeg er ikke glad i "gummigodter", og ikke i kjip, altfor søt melkesjokolade (det finnes en del av det i både USA og Storbritannia), eller Kinderegg, men jeg greier å spise alt dette hvis jeg .

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Ante ikke at det gikk an å ikke elske appelsinsjokolade. :lettere sjokkert:

Nei, ikke sant? Jeg trodde det med at sjokolade og appelsin er en perfekt kombinasjon var en sånn evig sannhet, på linje med at alle liker nystekt brød og hvitløkssmør.

Gammel 11-09-07, 13:17   #102
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, ikke sant? Jeg trodde det med at sjokolade og appelsin er en perfekt kombinasjon var en sånn evig sannhet, på linje med at alle liker nystekt brød og hvitløkssmør.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 14:54   #103
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det ER en perfekt kombinasjon. Og sammen med rødvin....enda bedre!

Men ellers så skjønte jeg igrunn ikke spørsmålet!

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 15:15   #104
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er ikke kresen da det gjelder godteri.
Men appelsinsjokolade og kokossjokolade kan jeg styre min begeistring for.

Men likørsjokolader som mange nevner her er en av mine favoritter, synes de er kjempegode, men har det som regel bare i julen.

Gammel 11-09-07, 16:40   #105
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Fruktnøtt spiser jeg heller ikke. Pga rosinene.

Der kom jeg på en ting til, samme her nemlig.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 16:58   #106
Left
Passiv

Standard

Jeg liker ikke marsipan, likørsjokolade, konfekt i det store og hele - kanskje en eller to biter i en eske som er spiselige, potetgull med alt mulig dill på - det skal være salt, og KUN det. Liker best "rene" produkter uten for mye smaksblanding. Den nye sjokoladen med trøffel eller hva det var - grusomt *pføy* Og Dajm med cappuchino tror jeg må være det ekleste jeg noen gang har spist.
Ellers er jeg desverre altetende. Nesten.

Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 21:39   #107
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Marsipan er virkelig ikke spisendes :blæ: Heller ikke godteri som de blander inn rosiner i.

Gammel 11-09-07, 22:05   #108
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg spiser ikke ostepop, ei heller typisk "voksenkonfekt" (sjokolade fylt med likør, o.l). Og ikke klarer jeg marsipan uten masse sjokolade utenpå.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.