Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 22:44   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har kjøpt meg et Milk Reminder armbånd. Jeg syntes det egentlig bare var noe tull, men iom at jeg er så i ammetåka husker jeg aldri hvilken side jeg ammet fra sist. Nå blir det litt lettere.

Sitat:

Give your nursing journal a rest! Throw away your safety pins and stickers! Quit juggling objects from wrist to wrist. Stop relying on imperfect memory!
Milk Bands are a uniquely designed bracelet that enables the mother to quickly and conveniently identify which breast she last used to feed her baby by simply turning the bracelet inside-out.
Milk Bands have a time measuring device that can be used for multiple purposes such as tracking how long your baby fed and what time.
Milk Bands work regardless of which wrist they are worn on and are so easy to use it only takes one hand! Milk Bands work in the dark and can be worn during any and all activities

Mere Kamik sko til gutta

Gammel 09-09-07, 22:46   #2
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Bittelillebror fikk også ullsokker og disse søte sokkene/skoene

Og denne bare ropte på meg!

Og så venter jeg på denne

Gammel 09-09-07, 22:46   #3
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Disse er til Spaniaturen i neste uke!

Og denne fikk vi bl.a av IxiDonna

Gammel 10-09-07, 08:45   #4
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Har vært i København i helgen. Foruten masse nytt til barna, kjøpte jeg to gensere fra Nørgaard på Strøget og et skjørt fra Esprit til meg selv.
Dyr og deilig helg!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 10-09-07, 15:24   #5
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg har kjøpt meg et Milk Reminder armbånd. Jeg syntes det egentlig bare var noe tull, men iom at jeg er så i ammetåka husker jeg aldri hvilken side jeg ammet fra sist. Nå blir det litt lettere.

Og du er virkelig i ammetåka også. (to poster om samme armbånd)

Fruktflua er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.