Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-07, 18:45   #11
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en sær hobby?

Jeg er en uhelbredelig samler... mynter, seldler, bøker,(gjerne hobbybøker) kaffekrus, serviser, gamle ting min besteforeldre har eid, jeg tegner og maler, lager steintroll, og postkasser. Jeg fyller leiligheten med potteplanter, jo merkeligere jo bedre, jeg henger med på citroentreff rundt Norge, bruker alt for mye tid på nett, strikker litt, syr litt, lager applikasjonsbilder, puter, tegner gavepapair med julenisser, egentlig driver jeg med ganske mye, skulle egentlig hatt tid og plass til mer. Drømmen er et eget hobbyrom og eget bibliotek. For tiden er jeg henvist til stua.
Og så samler jeg på kameler, giraffer og elefanter. Helst i tre eller stein.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.