|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er din favoritt-barne-TV?Jeg liker Bjørnen i det blå huset jeg. |
|
|
|
#23 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din favoritt-barne-TV?Sauen shaun liker jeg best.
|
|
|
#24 |
|
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
Sv: Hva er din favoritt-barne-TV?Charlie og Lola er helt nydelig! Og så liker vi alle Ugler i mosen, Sauen Shaun og Små Einsteins.
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er din favoritt-barne-TV?Vi elsker Sauen Shaun og Gjengen på taket! De som har laget gjengen på taket lagnde et talk show på svensk TV en gang i tiden også, med to dukkeprogramledere. Den ene var en DJ med rød hettejakke snørt godt igjen rundt hodet.
|
|
|
#26 |
|
Borte
|
Sv: Hva er din favoritt-barne-TV?Akkurat nå er det bare Sauen Shaun jeg syns er virkelig bra. Uhu og Ugler i mosen er også greit nok.
|
|
|
#28 |
|
Borte
|
Sv: Hva er din favoritt-barne-TV?
Enig ang. Skrimmel Skrammel og grusomme Cheezy Keyz.
|
|
|
#30 |
|
Ustabil
|
Sv: Hva er din favoritt-barne-TV?Enkelt. Som de fleste andre liker jeg best Sauen Shaun. Det er jo strengt tatt ikke mye annet som er severdig på barne-TV. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Whatever, never mind
|
Sønnen min liker den serien og. Jeg har tatt meg selv i å synge sangen som alltid synges av hunden og katten. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hva er din favoritt-barne-TV?Hva er det jeg ikke har fått med meg nå da. Sauen Shaun, hvem pokker er det og hvor i huleste går den?
|
|
|
#34 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hva er din favoritt-barne-TV?Skrimmel skrammel syntes jeg var ok, fordi det var mye spennednde stemmebruk, som jeg tror er fint for unger å få med seg. De har jo et utrolig instrument. Mange av oss synger jo helt flatt og barna våre tar jo etter. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Storebror og jeg liker Solflekken.
|
|
|
#36 |
|
Ustabil
|
Når vi snakker om Barne-TV snakker vi pr. def. om Nrk 1 på ettermiddager klokka 18. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ustabil
|
He, he, jeg går og nynner på den støtt og stadig jeg også! Og så er det så bra i enkelte situasjoner - når man står der og diskuterer på jobb og hvordan skal vi finne ut, og hvem vet... "Iiiiiii deeeeen store bok om alle ting...." |
|
|
|
|
|
#38 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din favoritt-barne-TV?Jenta på 7 elsker skrimmel skrammel. Hun pleier å se det på nett. Uhu er også moro.
|
|
|
#39 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva er din favoritt-barne-TV?Lillesøster er livredd Skrimmel skrammel, og storesøster brekker seg av Ugler i mosen og "hvem er det som har bæsja". Fin liten byfrøken, så det blir spennende når vi flytter mer landlig |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Toåringen min synes også han er skummel inni mellom. "Kummel mannen" sier hun og kommer bort til meg. Men hun er ellers ikke spesielt interessert i det. Hadde nok vært bedre for hennes alder dersom de viste mer bilder av dyr, og mindre av mannen som prater. Men for større barn er det jo bra.
|
![]() |
|
|