Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-07, 21:53   #521
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Lekker, Marikken

Synes forresten det er rart at Odd Molly ofte er litt trangt i ermene - men veeeldig romslig ellers...

Akkurat det har jeg også stusset litt over.

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 03-09-07, 22:55   #522
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Guttene har fått hver sine Kamik boots

Og hver sine Exit vinterdresser. Ja, og så masse strømpebukser da.

Gammel 03-09-07, 22:59   #523
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg venter på kåpe!

Bare at min er mørkeblå.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 04-09-07, 08:17   #524
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Grattis, Missa. Den er fiin!

Gammel 04-09-07, 14:40   #525
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Lekker, Marikken

Synes forresten det er rart at Odd Molly ofte er litt trangt i ermene - men veeeldig romslig ellers...

Ja, akkurat sånn var denne også. Mer å gå på over ryggen og puppene, men åletrange ermer.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 04-09-07, 18:04   #526
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har altså vært på H&M i dag og kjøpt meg min aller første bh i 75 c. Etter å ha brukt bh'er i størrelser som koster det hvite ut av øyet de siste årene ha jeg sett fram til å kjøpe billige bh'er på H&M. Det er enda tre uker til jeg kan gå med vanlig bh, men jeg bare MÅTTE inn og prøve i dag. Og fangsen ble da altså en frykelig søt bomulls push-up .

Helt fantastisk å kjøpe en så liten bh, ta den på, bøye seg framover, og ingenting ramler ut .

Fant ut at med mitt forbruk på rundt 3-4000 kr i året på bh'er, så har jeg spart inn puppene på en 10-15 år om jeg shopper på H&M. Men noe sier meg at jeg kommer til å handle noen lekre, dyre i framtiden også .

Gammel 04-09-07, 20:19   #527
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Juleskoene til lillejenta. Tok litt av her, men har ikke så masse høst/vinterklær til henne

morgana er ikke aktiv  
Gammel 04-09-07, 20:21   #528
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Så utrolig mye fint, Morgana! Du vet du har opplysningsplikt sant, om hvor tingene er kjøpt?

Gammel 04-09-07, 20:21   #529
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Og disse, bare at de er i gammelrosa(de kjøpte jeg på almalukke)

Denne også. Sannemor sin skyld Tok 4 dager fra jeg bestilte til varene var her(helga inkludert)

morgana er ikke aktiv  
Gammel 04-09-07, 20:22   #530
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Så utrolig mye fint, Morgana! Du vet du har opplysningsplikt sant, om hvor tingene er kjøpt?

www.houseofkids.dk

morgana er ikke aktiv  
Gammel 04-09-07, 20:23   #531
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Så mye fint, Morgana!

Gammel 04-09-07, 20:30   #532
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Herlighet! Den nettsiden din kommer til å bli farlig, Morgana...

Gammel 05-09-07, 14:45   #533
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morgana, de gullskoene der har rusket også, MEN HUN VIL IKKE GÅ MED DEM!! Er det mulig - de burde være enhver liten jentes favoritt. Men de er da altså ikke rosa.

Gammel 05-09-07, 15:35   #534
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Høstnytt i og på vei til min garderobe

Kåpe fra Marc Jacobs

Disse bare i lang variant (skal ha til kjolen og jakken i samme farge)

Og dette silkeskjørtet under den grå ullkjolen (syntes den var litt kort)

Gammel 05-09-07, 15:40   #535
applepie
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2007
applepie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Chicas i Jacob Aallsgt på Majorstuen fikk inn ny forsyning mandag. Ellers har Linneas hage i Nittedal et OK utvalg. Madonna og Zant (CC West)har vel også?

Og Hassan/Den Dama i Frognerveien.

applepie er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 15:53   #536
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av applepie, her.

Og Hassan/Den Dama i Frognerveien.

Hassan og Den Dama

Skovv. 4, 0257 Oslo
22 55 30 99

De har Odd Molly

Den Dama i Frognerveien har stort sett Marc by Marc Jacobs, By Marlene Birger og noen andre merker

Gammel 05-09-07, 17:00   #537
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Juleskoene til lillejenta. Tok litt av her, men har ikke så masse høst/vinterklær til henne [/quote]
genseren med uggla på å en cardigan lik kjolen har Hannah også
mini a ture har fantastisk kvalitet me like!!

syllan er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 19:36   #538
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Morgana, de gullskoene der har rusket også, MEN HUN VIL IKKE GÅ MED DEM!! Er det mulig - de burde være enhver liten jentes favoritt. Men de er da altså ikke rosa.

Vel ,hva kan man si Det går for det meste i rosa her også.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 19:38   #539
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

genseren med uggla på å en cardigan lik kjolen har Hannah også
mini a ture har fantastisk kvalitet me like!![/quote]

Liker også det merket. Masse fint! Bo farlig nærme almalukke,som har begynt å føre miniature nå. Nesten litt glad jeg ikke har baby

morgana er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 19:39   #540
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestilt meg løvegul kåpe!

A-form.. sånn at jeg kanskje kan få plass til magen
298 kr da .. tenkte på svart, men den fikk jeg ikke før langt uti oktober.
Får se om jeg kler denne, evt returnere.

Bestilt denne og (mørk brun)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.