Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #23

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 08:15   #201
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #23

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Åh, det er vondt. Og man blir veldig ubrukelig! God bedring.

Takk!

Gammel I går, 10:10   #202
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner tilcelebelen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg ble heller ikke i så mye bedre humør av han som gikk rundt med en megafon i Nationaltheatret-området og lydforsøplet området mens han proklamerte at Jesus lever og at Jesus snart skal komme tilbake.

Greit det. Men hvorfor trenger du å fortelle dette til alle rundt deg? Hva med å bare vente til Jesus eventuelt kommer, og så kan vi ta det derifra? Hva i alle dager mente fyren skulle skje, liksom? Eller er jeg helt ute og forstår ikke at dette er en nymotens metode for å mane Jesus til å stige ned blant oss dødelige?

De er så slitsomme! Ikke synger de pent, heller, et par av damene som pleier å stå der.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 12:54   #203
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Når jeg plukker med meg en plante, men den scanner ikke fordi det mangler prislapp. Så henter en ansatt en annen (samme sort) plante med prislapp. Den jeg hadde valgt var jo perfekt til det jeg hadde tenkt. Det var ikke den nye.
Ja, lunta er kort i dag. (Sa ikke noe altså).

Gammel I går, 13:04   #204
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Når jeg plukker med meg en plante, men den scanner ikke fordi det mangler prislapp. Så henter en ansatt en annen (samme sort) plante med prislapp. Den jeg hadde valgt var jo perfekt til det jeg hadde tenkt. Det var ikke den nye.
Ja, lunta er kort i dag. (Sa ikke noe altså).

Der hadde jeg bedt om å få beholde den jeg fant, altså! For da hadde du jo fått rett pris! Håper du blir fornøyd med den du endte med likevel!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 13:19   #205
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søppeltømmingen kom en dag for tidlig. Det er greit det altså, men tidligere har da appen med tømmeplanen vært oppdatert og man fikk tatt ut søpla i tide. Nå var det plast og metall og glass og begge deler oppbevares inne. Nå har vi to store tømmesekker med plast som ikke fikk bli med! Glass og metall er ok å oppbevare i en måned, halvannen til, men ikke de svære posene med plast. Kommunen deler ikke ut egne kasser til plast, bare plastruller.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 21:07   #206
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

5000 leger svarer i en spørreundersøkelse at de er usikker på om de orker å stå i jobben i 2 år til.
Meanwhile idiotiske influensere som selger barna, slimproppen og bestemoras begravelse får plass i media når de får for lite utbetalt for shiten de driver med.

Gammel I går, 22:18   #207
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hentet forundringspose på Obs nettopp. Valgte bevisst ikke den med bakervarer for jeg spiser lite bakervarer, og fryseren er stappfull med bakervarer fra andre forundringsposer. Gjett hvem som fikk en haug med bakervarer?! En liten yoghurt, og et mikromåltid, og resten var grovbrød og fandens oldemor.
Skikkelig luksusproblem, I know.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 08:47   #208
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Prisøkning fra SATS på 12%.

Gammel I dag, 18:31   #209
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Altfor lite folk på jobb og helt kaos. Hater sånne dager!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 19:52   #210
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Varmt og kjolevær i Trondheim i dag. Bare at jeg glemte de fordømte gnisselåra. Ingen lårsnill bukse under, og ikke engang en dasj pottitmel i veska. Innen jeg fant en butikk med passende remedier var jeg nærmest skrelt. Au. Skal ikke gjøre den feilen mer i sommer.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.