|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilken matkasse?Vi hadde vegetarkasse fra Godt Levert i omtrent halvannet år under pandemien og var veldig fornøyd. Da det var bare to av oss, var det akkurat passe mye, og det tok aldri lengre tid å lage enn det som var angitt (etter min mening). Og naturlig nok var det bra med grønnsaker, siden det var vegetarmat. Vi hadde 5 middager i uken og syntes alt var godt og at det var god variasjon; det var forholdsvis lenge mellom hver gang vi fikk det samme.
|
|
|
#43 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvilken matkasse?Takk for koselig prikk, Lille meg.
|
|
|
#45 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilken matkasse?Jeg har brukt både Adams, Kokkeløren og nå hello fresh.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#46 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken matkasse?Vi har vært gjennom vår andre runde med Hello Fresh. Syns fremdeles det er lite grønnsaker (tallerkenmodellen følges definitivt ikke) men syns maten har vært god. Misliker at vi må avbestille for hver uke, heller enn å aktivt bestille, men det er vel slik matkasser fungerer. Fint at man kan avbestille for flere uker om gangne.
|
![]() |
| Emneord |
| matkasse |
|
|