Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tips til husfarge?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-26, 14:10   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til husfarge?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Åå, så fint med mange foreslag og innspill!

Jotun Lys Hamp: Den er med i mix'en av alternativer, og tusen takk for at du legger ved bilde. Det ser riktig så koselig ut i nabolaget deres Jeg tenker også at du har helt rett i at den fargen passer mang en epoke av husarkitektur. Jeg elsker forøvrig okergult som huset nedenfor dere har. Har alltid gjort det, men føler at "alle" andre hater på den fargen, men merker at den er på vei inn i varmen igjen. Når det er sagt så bryr jeg meg lite om hva andre mener om farger og trender, og står fint i egne valg, og det er godt i en slik prosess. Jeg ser dog ikke for meg vårt hus i okergult.

Jeg elsker oker! Og kunne godt ha valgt det selv, hvis det ikke var for at både huset foran vårt og huset bak vårt er okergule. Så jeg ville ha en annen farge, men samtidig en som passer til. Og jeg synes også fargen passer bedre på huset nedenfor oss, som er et eldre hus, tror det er fra 1920-tallet. Med den typiske 50-tallsarkitekturen som preger vårt hus, passer det bedre med lysere, mer nøytrale farger.

Jeg er ellers helt enig i at de burde vise fargeeksempel fra flere typer hus, både 80-tallshus og klassiske husbankhus fra 60- 70-tallet.

Sist redigert av My : 14-04-26 kl 14:16.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.