Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 16:07   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i alle dager sier man i en sånn situasjon?

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Så står jeg i kassen i nærbutikken, og foran meg står det en dame. Hun snur seg mot meg i det hun legger varer på båndet, og jeg må tydeligvis ha smilt til henne, for hun glefser "du trenger ikke å smile til meg!" . Unnskyld meg? stotrer jeg fram, tror jeg har hørt feil, men hun gjentar meldingen "du trenger ikke å smile til meg!!"

I lys av en tidligere tråd her inne, så slår det meg at hun sikkert la noe pinlig på handlebåndet og trodde du gliste av det.

Seriøst så syns jeg du handlet riktig. Det er ikke så mye annet å gjøre enn å bli mållløs. Men hun syns kanskje du skulle beklaget oppførselen din?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.