Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-26, 12:17   #861
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Jeg fikk telefon i går med spørsmål om jeg kunne være interessert i en stilling som ikke er utlyst. De snakker med et par til, men det er uansett godt å bli tatt med i vurderingen.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-26, 12:26   #862
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vennninnetur om to timer!

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-04-26, 12:41   #863
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Jeg fikk telefon i går med spørsmål om jeg kunne være interessert i en stilling som ikke er utlyst. De snakker med et par til, men det er uansett godt å bli tatt med i vurderingen.

Så spennende! Er det noe du kunne tenke deg å jobbe med?

Gammel 10-04-26, 12:42   #864
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Så spennende! Er det noe du kunne tenke deg å jobbe med?

Det er mye av det samme jeg gjør nå, men det er med flere kollegaer og mulighet for mer ansvar etterhvert. Jeg er ganske lei her jeg er nå, så jeg ser etter noe annet.

Ville (nov. 07)
Gammel 10-04-26, 12:52   #865
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Det er mye av det samme jeg gjør nå, men det er med flere kollegaer og mulighet for mer ansvar etterhvert. Jeg er ganske lei her jeg er nå, så jeg ser etter noe annet.

Gammel 10-04-26, 13:37   #866
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe jeg har jobbet med og frem i mer enn et år fikk sin debut i går, utrolig glad for det, og for å være ferdig. Den blomsten jeg fikk var vel fortjent om jeg skal si det selv.

Gammel I går, 22:02   #867
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forsiktig glede over valgresultatet i Ungarn.

Gammel I går, 22:05   #868
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja!

Gammel I går, 22:44   #869
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja!

Gammel I dag, 09:19   #870
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og 2/3-dels flertall også!!

How to win an election? Make the White house Putin puppets endorse your opponent!

Gammel I dag, 09:25   #871
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og 2/3-dels flertall også!!

How to win an election? Make the White house Putin puppets endorse your opponent!

Det gjenstår å se hvor mye bedre den nye kandidaten er da. Men neppe verre enn Orban.

Gammel I dag, 09:30   #872
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har min tvil om hvor mye bedre Peter Magyar er, ettersom han opprinnelig kommer fra det samme partiet som Orban. Men han har uttalt at han har en europeisk innstilling og ønsker å være mer demokratisk. Jeg tror i hvert fall at det er bedre enn Orban.

Og så er det jo også litt gledelig at Orban ikke sår noen tvil om valgresultatet. Det hadde jo fort kunnet skje.

Gammel I dag, 09:43   #873
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Jeg tenker at av og til er inkrementelle forbedringer like greit som de dramatiske. Så unngår man store overslag.

Gammel I dag, 09:43   #874
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har min tvil om hvor mye bedre Peter Magyar er, ettersom han opprinnelig kommer fra det samme partiet som Orban. Men han har uttalt at han har en europeisk innstilling og ønsker å være mer demokratisk. Jeg tror i hvert fall at det er bedre enn Orban.

Og så er det jo også litt gledelig at Orban ikke sår noen tvil om valgresultatet. Det hadde jo fort kunnet skje.

Ja, 2026 - året da Ungarn framstår som et bedre demokrati enn USA, og den som ser ut til å ligge best an til Nobels fredspris er styret i Pakistan ...

Gammel I dag, 09:48   #875
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, 2026 - året da Ungarn framstår som et bedre demokrati enn USA, og den som ser ut til å ligge best an til Nobels fredspris er styret i Pakistan ...

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Gammel I dag, 10:51   #876
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Ikke jeg heller. Vi får dele på det.

Ville (nov. 07)
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.