|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferie i dagens verdensbilde.
Sist familien var i Japan fløy de sør for Russland på vei til Japan, og over Nordpolen hjem (begge deler mellom København og Tokyo). Det er 2 år siden. I skrivende stund er poden i Sør-Korea / Japan, og de fløy mellom Russland og Iran på vei bortover (fra Amsterdam), der går en koridor. Man ser det veldig godt på Flightradar. Er spent på hvilken vei de tar hjem. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Ferie i dagens verdensbilde.
Vi fløy også København-Tokyo i oktober. Akkurat samme rute til og fra. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ferie i dagens verdensbildeVi var i Thailand for 3 uker siden, bare noen dager etter første angrepet på Iran. Man ser at flyselskapene er raske med å legge om rutene sine til tryggere alternativer. Hjem igjen fløy vi over Russland hele veien, det må jeg innrømme ikke føltes helt trygt.
|
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ferie i dagens verdensbildeJeg måtte google, for jeg trodde ingen fløy over Russland, men ser at tyrkiske og kinesiske flyselskaper får lov.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ferie i dagens verdensbildeVi skal til Albir i september, regner med det skal gå greit. Eller så blir det vel Seljord og utgangspunkt derfra.
|
|
|
|
#26 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ferie i dagens verdensbilde
Vi fløy med Vietnam Airlines. De er vel også Russland-vennlige.
|
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ferie i dagens verdensbilde
|
|
|
|
#29 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ferie i dagens verdensbildeDa vi føy til Kina for to år siden, så fløy vi over Tyrkia og alle -stan-landene sør for Russland. Nå synes jeg beltet mellom Russland og Iran ble i smaleste laget. Men jeg er helt klar over at det lar seg gjøre. Vi bare vil ikke det akkurat nå.
|
|
![]() |
|
|