|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To krøll or not to krøll?
Ja, du har rett i det. Det er bare så sjelden jeg flytter og ser på boligannonser, og nå så jeg plutselig flere etter hverandre, og ble minnet på det. Men det ble kanskje ekstra tydelig på grunn av all beigeheten. Jeg forventet ikke så mye beige, trodde trenden gikk mot mer farger. Men er klar over at jeg ikke følger med (driver ikke med oppussing heller) så det er ikke så underlig at jeg tar feil om interiørtrender.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 25-03-26 kl 23:35. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: To krøll or not to krøll?Jeg flytter heller ikke mye, sist for 11 år siden. Ikke følger jeg mye på interiør trender heller, men følger med på Finn på boliger i nærområdet for å følge med, så det er mer sånn jeg har fanget det opp.
|
|
|
#24 |
|
saftig
|
Det så dessverre litt rotete ut.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To krøll or not to krøll?Vi solgte nettopp hus med danderte krølletepper og skål med sitroner på kjøkkenbenken for en million over prisantydning. Det var sikkert takket være krøllene! :-D
|
|
|
#26 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Grattis med salg!
|
|
|
#27 |
|
Dragedytteren
|
Sv: To krøll or not to krøll?Med fare for å ødelegge moroa med praktisk tenking - et poeng med teppene er kanskje å bryte opp så det ikke så store ensfargete flater på bildene? En dobbeltseng med hvitt sengeteppe kan bli ganske dominerende i et rombilde.
|
|
|
#28 |
|
Dragedytteren
|
Sv: To krøll or not to krøll?Forresten - er det fortsatt puter med knekk overalt, eller har de gått ut på dato?
|
|
|
#29 |
|
Fjellpiper
|
Gratis! Jeg får håpe det går bra med vårt salg, også uten krølleteppe. Jeg hadde i alle fall et nybakt brød på kjøkkenbenken. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
VeloppDragen
|
Sv: To krøll or not to krøll?Jeg solgte boligen min dagen etter at stylisten hadde vært der og fjernet all nipsen jeg hadde betalt i dyre dommer for å leie.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#34 |
|
Rockesøster
|
Siste setning altså, jeg håper Pelen ikke mener det så nedlatende som det fremstår.
|
|
|
#35 |
|
Rockesøster
|
Sv: To krøll or not to krøll?Vi solgte nettopp en leilighet til godt over prisantydning, dødsbo etter eldre dame, og megler hadde virkelig ikke lagt noe i å få den til å se veldig bra ut på bilder.
|
|
|
#36 |
|
Fola Blakken
|
Sv: To krøll or not to krøll?Min kjære har nettopp solgt leilighet, og stylisten der hadde snudd alle bøkene i bokskapet med ryggen inn.
|
|
|
|
#37 |
|
Fortynnet
|
Sv: To krøll or not to krøll?Ser ut som bøker med ryggen inn ikke er noen helt ny trend, men noe så dustete. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Bøker med ryggen inn kom vel noe etter fargesortering av bøker.
|
![]() |
|
|