Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #23

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-26, 20:53   #81
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #23

Gammel 18-03-26, 18:45   #82
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

En eller annen nabo har fått seg et instrument og jeg skjønner ikke hvorfor jeg hører det så sinnsykt godt. Har trappeoppgang mellom meg og mulig nabo.
Men høres ut som det spilles i trappeoppgangen.

Gammel 19-03-26, 16:33   #83
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sykdom. Det vil si, jeg har ikke energi til det emojien gjør, men det var godt å visualisere det.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-03-26, 19:24   #84
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Skabb og halsbetennelse.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-26, 20:20   #85
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Det var mye, Musemus. God bedring.

Gammel 19-03-26, 21:03   #86
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Tusen takk. Ja, det passa dårlig.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-26, 17:12   #87
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Hadde sett for meg denne uka med med mye fred og ro, og alene hjemme tid. Men sånn er det jo ikke.

Gammel 25-03-26, 20:36   #88
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iceland air har ventemusikk og det er EN sang. Jeg har ventet i 2 timer og 15 minutter, foreløpig. De sa at det var 10 minutter ventetid når jeg ringte. EN sang med gitar-riff og pling plong.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-26, 10:08   #89
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Iceland air har ventemusikk og det er EN sang. Jeg har ventet i 2 timer og 15 minutter, foreløpig. De sa at det var 10 minutter ventetid når jeg ringte. EN sang med gitar-riff og pling plong.

Endte med 5 timer og 40 minutter. UTEN at jeg kom frem til noen ... Ble helt tullerusk og tummelumsk (fantastiske ord ) i hodet av den sangen (og den dårlige servicen). Det er jo så utrolig dårlig lyd på ventemusikk også, når man snakker skal det jo være mye diskant så at man hører tydelig hva folk sier, men når musikk spilles og den samme høye diskanten høres, blir det helt elendig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-26, 21:10   #90
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

5 timer og 40 minutter UTEN svar? Det er så elendig kundeservice at de burde få voksenkjeft!

Her gruffes det over at de har bestilt feil bok til meg på ARK.
Jeg var innom der på mandag for å høre om de på magisk vis hadde et eksempel av boka «Sy din egen festdrakt» fra Fæbrik.
Fikk til svar at de kunne bestille den til meg, og ble hoppende glad.
Så får jeg melding i dag om at boka har kommet, og planlegger en tur til Strømmen storsenter i morgen selv om jeg HATER intenst å dra på senter på lørdager.
Sjekker heldigvis linken til bestillingen nå, og ser at de har skaffet boka «Festdrakter du syr selv». Det er som å bestille Hardyguttene når jeg ba om Nancy Drew.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-26, 21:12   #91
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk så voksenkjeft av en nybakt mamma med barnevogn i dag. Jeg benyttet meg av den smale “veien” på kjøpesenteret som utjevner nivåforskjellen mellom nytt og gammelt bygg, rett ved siden av noen trappetrinn med samme funksjon.
Jeg fikk så ørene flagret fordi jeg benyttet denne veien, og ikke trappen, og om jeg var dum og ikke skjønte at denne var for barnevogn, og at hun måtte stå å vente på at jeg kom ned før hun kunne gå????

Uten å si så mye om hvorfor jeg hadde behov for å gå der akkurat nå så fikk jeg i alle fall fortalt henne om ulike utfordringar mennesker har som gjør at trapper ikke er et tilgjengelig valg å benytte seg av.
Og at i en verden der noen er i rullestol, noen har bevegelighetsutfordringer på grunn av kroppsdeler som ikke virker adekvat, at energiøkonomisering er noens mulighet å være med i samfunnet, så er friske barnevognstrillere som må vente 40 sek på at noen andre kommer seg frem før de kan gå ca nederst på rangstigen.

Gammel I går, 13:07   #92
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra hun fikk høre det, Nextlife.

Jeg hater overgang til sommertid.

Gammel I går, 13:33   #93
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Bilen vår tok kvelden igår.
Kranglete rygg.

Gammel I går, 15:42   #94
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Maur.

Gammel I går, 23:06   #95
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Dustesjåfør som tutet på en øvelseskjøringsbil som brukte to sekunder ekstra på å flytte seg over i rett felt. Det stod L bak på den bilen, din idiot! Vis forståelse, og drit i å selv gjøre noe ulovlig i trafikken! Dustesjåføren tapte faktisk INGENTING, for det var rødt lys litt lengre framme. Fader, altså! Jeg viste nesten fingeren!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 23:26   #96
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Nok en gang har jeg fått opp svindel-annonse på msn.com, slik jeg nevnte i tråden om nettsekten 764. Blant valgene jeg har for å rapportere annonsen, er IKKE "svindel". Derimot er det

Sitat:

Rapporter et annonseproblem

• Støtende eller upassende
  • Villedende eller søppelpost
  • Ikke aktuelt for meg
  • Sett denne flere ganger
  • Dårlig visuell opplevelse

"Villedende eller søppelpost" er virkelig ikke det samme som "regelrett svindel", men det er det beste jeg får.

Og om du lurer - her er lenke til svindel-saken. Dette er svindel. Ikke la deg lure!

Og dette tjener MSN på. Jeg så en plass at rundt 10 % av all inntekt til Meta kommer fra svindel-reklamer. Sikkert ikke så langt unna samme fordeling hos MSN.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 10:14   #97
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.