|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fjellpiper
|
To krøll or not to krøll?Jeg forbereder leilighet til fotografering for salg. Stylisten har anbefalt å ha et lite teppe dandert på senga, i det som jeg synes ser ut som en krøll. Klassisk boligstylingstriks sett på tusenvis av salgsannonser. Spørsmålet til dere er: Synes dere at sånne tepper ser fint ut og gir bildet "organiske former som myker opp og skaper liv", eller er det bare rotete? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To krøll or not to krøll?Synes at helt slette tepper er veldig flatt. Men så når alle har krøll så blir der jo litt det samme. Jeg har brukt det når jeg har solgt både i 21 og 23. Men kanskje ikke på alle senger? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: To krøll or not to krøll?Nei, nei, nei!!! Det er noe av det teiteste jeg ser i salgsannonnser, og jeg har sett mange de siste årene på boligjakt. Uryddig seng, rennende kjøkkenkrane og nærbilde av oppslåtte kokebøker var (noe av) det jeg nektet da vi solgte i fjor. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To krøll or not to krøll?Solgte for 11 år siden, husker jeg fikk beskjed om å dekke på kjøkkenbordet med rundstykker, pålegg og juice i glassene. Jeg greide det rett og slett ikke, det ble FOR dumt. Mulig jeg tapte 50 000 på det, men ett sted går grensa for tant og fjas. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: To krøll or not to krøll?Om du har enkeltdyner på dobbeltseng så legger du dem på tvers, med skjøten under der du bretter dynen dobbel eller undre pledd. Det blir mye penere enn å ha to enkeltdyner. Jeg syns at det er hyggelig å ikke krølle et pledd, men å legge det over sengen på lignende måte som på bilde. Sett opp putene på lignende måte også. Sist redigert av Pelen : I går kl 14:38. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: To krøll or not to krøll?Nei til krøll (bortsett fra håret..), ja til Pelens forslag. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: To krøll or not to krøll?Krøll er unødvendig.
|
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: To krøll or not to krøll?Nå måtte jeg se igjennom en rekke boligannonser på leting etter krølleteppebilder.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : I går kl 16:27. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To krøll or not to krøll?Eller de krøllete dukene hun Tone Kroken driver med, på midten av bordene.
|
|
|
#13 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: To krøll or not to krøll?Likte Pelen sitt forslag, jeg.
|
|
|
#14 |
|
Fjellpiper
|
Sv: To krøll or not to krøll?Jeg elsker Pelens bilde. Det er akkurat sånn jeg hadde tenkt å fikse dobbeltsenga. Utfordringen er at jeg nok må kjøpe noe nytt sengetøy for å fådet bra. Teppekrøllen er til gjestesengen som jeg helst vil slippe å vise frem sengetøyet på. Datteren har foreslått denne løsningen: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: To krøll or not to krøll?Nå har jeg sett gjennom noen annonser på Finn, og ikke sett en bolig hvor det var teppektøll. Opprette senger ja, men that's it.
|
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Sv: To krøll or not to krøll?
Eller legge det glatt, tvers over i et smalere felt. Litt som det her, hvis du vil bryte opp litt...?
|
|
|
#18 |
|
Klare sjøl
Sv: To krøll or not to krøll?Det ser ryddigere ut synes jeg.
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Sv: To krøll or not to krøll?Det som slår meg nå, etter å ha sett igjennom noen annonser (og nå kom jeg over opptil flere med krøllete pledd litt sånn på skrå på sengene), er hvor utrolig like alle de stylede leilighetene ser ut. Ingen som skiller seg ut, utenom de som er i svært gamle og spesielle hus. Jeg trodde det hadde vært på vei ut en stund, med bare eggehvitt og beige interiør, men jammen er det mye av det fortsatt. Sånn som f.eks dette (en tilfeldig av de som dukker opp først på FINN i min by). Noe så kjedelig og intetsigende, inkludert de svært lite originale, obligatoriske krøllete teppene. Det kommer vel av at alle bruker de samme stylistene, som alle har gått på samme kurs. Skjønner godt at du ikke har lyst til å gå all inn i trenden.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : I går kl 21:46. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Klare sjøl
Sv: To krøll or not to krøll?Det med styling av hus før salg har jo alltid vært klin like trender opp gjennom årene.
|
![]() |
|
|