Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongefamiliens voldelige realityshow

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-26, 14:20   #661
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes verken hun eller sønnen er spesielt gode på å se andre enn seg selv i situasjoner de selv har satt seg i.

Spot on! Lite sympati å hente hos meg.

Det virker som kongefamilien vil ha i pose og sekk; de blander litt roller synes jeg. Hun er ikke som oss andre. Det ble slutt da hun giftet seg med kronprinsen.

Sist redigert av millact : 21-03-26 kl 14:27.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-26, 15:49   #662
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Bla bla bla. Det er min oppsummering. Tilliten er borte og dette er ikke mitt fremtidige kongepar.

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg synes intervjuet var fullstendig uinteressant, ingen kritiske oppfølgingsspørsmål, svarer på det de vil og er selvsagt godt preppet i forkant. For min del hadde det ikke trengt å være et intervju, hun har gjort og skrevet det hun har gjort og skrevet. Det er talende nok for meg.

Jeg et veldig eng med Pelle her.

Dette var dårlige greier! Jeg leste et sted at noen lurte på om dette intervjuet var blitt skjøvet på fordi hun er redd for at alle filene som ennå ikke er frigitt inneholder enda verre ting, og at det hun lyver og manipulerer omkring nå kan bli seende ordentlig dumt ut hvis det kommer flere avsløringer. Det er jo ikke første runde dette her.

Hun vil ha prinsen og halve kongeriket, men hun vil ikke ha noen av ulempene som følger med som innskrenket bevegelsesfrihet og transparens.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.