|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#641 |
|
Borte
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowSier som en jeg nettopp snakket med i generasjonen under meg: "Den dama er jo nuts!"
|
|
|
#642 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Har hun ikke sagt at hun brøt kontakten fordi hun fant ut at han brukte henne for posisjon/ å komme i kontakt med andre (Håkon kanskje? Epstein har jo vært opptatt av å omgås kongelige), eller noe i den dur? |
|
|
|
|
|
#643 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowDet er interessant at folk ser ganske ulike ting i denne saken.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#644 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowHvordan ser du at helsen er dårlig?
|
|
|
#645 |
|
Rockesøster
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowSignerer Pøblis helhjertet.
|
|
|
#646 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJeg synes intervjuet var fullstendig uinteressant, ingen kritiske oppfølgingsspørsmål, svarer på det de vil og er selvsagt godt preppet i forkant. For min del hadde det ikke trengt å være et intervju, hun har gjort og skrevet det hun har gjort og skrevet. Det er talende nok for meg.
|
|
|
#647 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Pusten hennes. Anstreng og rask
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#648 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJeg tviler på ingen måte på at hun er dårlig, og at både det, og situasjonen hun er i som mor, påvirker hva hun orker nå. Men det har ingenting med hva hun utviste dårlig dømmekraft over for ti år siden. Om det er slik at hun ikke kan svare fysisk selv, så er hun "ansatt" i et firma hvor svært mange jobber med å nettopp hjelpe henne med sånne ting.
|
|
|
#649 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowIngen tviler vel på at dette er en svært krevende situasjon for henne på flere plan. Kanskje det heller burde vært lagt frem en skriftlig redegjørelse fra hoffet som gir noe mer konkrete svar enn det hun forteller til NRK?
|
|
|
#650 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Som usynlig syk siden 2013 selv, kan jeg melde at jeg også har fått slengt etter meg at jeg må da kunne forklare både det ene og det andre. Akkurat sånt får jeg ofte til nå for tiden, men i de første årene var det klin umulig. Overskuddet til å tenke og svare fornuftig var rett og slett ikke der. Utover det er jeg enig i at det var dårlig dømmekraft fra hennes side i fm Epstein. |
|
|
|
|
|
#651 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig, konseptet "Mette Marit unnskylder til hele kongeriket" er slemt og hun burde slippe, hun har selv også uttalt hvor grusomt det var med den botsøvelsen da de forlovet seg. Når de likevel gjør det på samme måte nå er det jo fordi de tenker at kongehuset tjener på det, de har jo tenkt seg lenge og vel om før de går ut. |
|
|
|
|
|
#652 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowJeg leser at NRK fikk 20 minutter til rådighet grunnet kronprinsessens helse, og at kronprinsparet fikk spørsmålene på forhånd for å "make the most of the time" dr fikk til rådighet.
|
|
|
#653 |
|
TittelTøs
|
Ja, just that.
|
|
|
#654 |
|
Glamorøs
|
Jeg mener ikke at hun skal forklare noe om sykdommen sin. Og du har vel heller ikke en stab av ansatte som kan svare for deg?
|
|
|
#655 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowKjenner jeg blir litt «meh» til det intervjuet, kunne likså gjerne vært en presssemelding. |
|
|
|
|
|
#656 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowHvilke svar trenger dere egentlig for å bli fornøyd? Finnes det noe som ville tilfredsstilt alle som mener å ikke ha fått nok svar? |
|
|
|
|
|
#658 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sånn helt generelt? Eller hva er det du mener?
|
|
|
#659 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns det virker som flere og flere i kongehuset ikke vil ha ulempene som følger med vervet. Mindre privatliv, folk som sjekker ut kontaktene deres, ansvar for hvem de henger med, hva de sier og hvordan de framstår. Siden mediehverdagen har utviklet seg ganske massivt de siste årene tenker jeg det er lurt at de finner ut hvor grensene går. Vi bruker mye penger på dem, og da må de (dessverre) si fra seg en del ting andre ser på som menneskeretter. Jeg syns det er umenneskelig å ha et kongehus, for skal man ha det, kan man ikke bare ha en privilegert rikmannsfamilie som kan gjøre som de vil så lenge de representerer og holder taler.
|
|
|
#660 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Da misforstod jeg. Beklager det. |
|