|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2027Så deilig å kunne ha en plan, Palmen; særlig i disse tider.
|
|
|
#3 |
|
Trøtt
|
Sv: Konfirmant 2027Da dukket «konfirmant 2027» tankene opp igjen. Det er visst påmelding nå i vår trur eg. Gjøre et nytt forsøk på å planlegge konfirmasjon da kanskje?
|
|
|
#4 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2027Ja, jeg sjekket når human-etisk forbund skulle legge ut påmelding, og det var i starten av juni tror jeg. Da de to eldste stod, så var det ulike innfallsvinkler på undervisningen, men det er kanskje ikke slik lengre? Jeg er også usikker på om vi foretrekker vår eller høst. Har alltid hatt vår, men ja... Får høre hva Minsten vil. Mulig det blir typ leir. Han er veldig busy i hverdag og helger, så det kan hende det blir litt i overkant med ukentlige samlinger. Regner med bestekompisen skal stå kirkelig, så da blir det ikke sammen, men skal høre om evt noen i klassen har tenkt å stå humanistisk. Selv om de er fordelt utover hele byen, så kan det jo være de kan velge noe på samme sted.
|
|
![]() |
|
|