Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips til farger på vegger

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 12:22   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til farger på vegger

Har du sett på Trestjerner gulvlakk color? Det er mulig det kan brukes på baderomsinnredning også. Jeg skal bruke det på trappevanger og rekkverk for å få bort gulnet furu. Da slipper man å slipe.

Vi har også mye glassfiberstrie i huset vi flyttet til. Vi har valgt å legge Storeys roll on wall premium, og det blir veldig fine vegger. Lett å legge. Velger man premium så har den tynn memory foam bak slik at mindre ujevnheter ikke synes. Man slipper derfor å sparkle etc. Jeg skjærer bare bort luftbobler som er i den gamle strien og gjør ikke noe mer før jeg legger over. Veggen kan så males eller tapetseres.

Apan: For en magisk kombo av farger

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.