Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-26, 13:15   #621
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Eldstejenta snart hjemme etter nær tre uker i Thailand. Hun har ikke reist utenlands uten meg eller vært så lenge borte før. Nå blir det forpleining, god mat og kos.

Gammel 10-02-26, 15:43   #622
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

OL!!! Et hvilerom i en ellers grå og deprimerende verden.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-26, 16:12   #623
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

OL!!! Et hvilerom i en ellers grå og deprimerende verden.

Hvilke kanaler finner jeg det på. Jeg er bittelitt mye sent ute.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-26, 16:21   #624
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

NRK har det viktigste

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-26, 17:14   #625
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig litt nedbør, tror jeg vi kan si her. Skogbrann, støv og dårlig luftkvalitet trenger det etter "gud vet" hvor mange uker uten nedbør her.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-26, 23:59   #626
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

OL!

Gammel 11-02-26, 07:18   #627
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har besøkt valpen min. Hun kommer hjem om tre uker.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-26, 09:09   #628
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går ble jeg intervjuet av mormorjenta om gamle dager, altså 80-tallet.

Jeg fikk ikke lov å google men måtte hente frem følgende tema fra hukommelsen:
*Populære artister, og min favorittartist
*Motebildet (her svarte jeg at det var som et tiårig bad taste-party)
*Viktige hendelser nasjonalt
*Viktige hendelser internasjonalt
*Var det en nasjonal/internasjonal hendelse som påvirket vår familie
*Hva gjorde vi på fritiden
*Hva tror jeg er den største forskjellen på hvordan ungdom da og ungdom nå har det
*Viktige mennesker
*Hvem var kjendiser
*Hvem påvirket oss stakkarer som ikke hadde influensere i monitor

Det var veldig gøy å dra seg gjennom tenåringstiden.

Gammel 11-02-26, 15:27   #629
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

80-tallet bad taste?!

Det var jo det gøyeste tiåret EVER!

Gammel 11-02-26, 18:52   #630
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

NRK har det viktigste

Mange takk. Og seff er det NRK. paneklask.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-26, 19:03   #631
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

80-tallet bad taste?!

Gøy var det, men vi så da ikke så bra ut med vår blå mascara og en brunkrem fra Young Yellow Trumph ville vært dritmisunnelig på, strekkbukser og rysjebluser, nettinggensre i neonfarger steinvaskede jeans og stripet eller krepper permanenthår satt opp i en Grorudpalme.
Eller?

Gammel 11-02-26, 19:10   #632
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

80-tallet bad taste?!

Nei, unnskyld meg!

Du får meg aldri til å ta på meg rutete ballongbukser eller å ta krøllepermanent igjen!

Og jeg kommer heller aldri igjen til å kjøpe en turkis eller lys grønn jakke!

Jeg følte meg lurt ettersom moren min aldri var interessert i viktige saker som klær, stil og sminke da jeg var tenåring, og jeg måtte brøyte vei og finne ut alt helt sjæl som storesøster med yngre søstre.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-26, 19:10   #633
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Gøy var det, men vi så da ikke så bra ut med vår blå mascara og en brunkrem fra Young Yellow Trumph ville vært dritmisunnelig på, strekkbukser og rysjebluser, nettinggensre i neonfarger steinvaskede jeans og stripet eller krepper permanenthår satt opp i en Grorudpalme.
Eller?

Korleis ein såg ut drukna kanskje litt i "duften" av Date og Jane Helen, samt eit aldri så lite hint av Juicy Fruit eller Toy?

Gammel I går, 10:58   #634
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

80-tallet bad taste?!

Helt enig! Alt var greit og jo mer, jo bedre.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 11:10   #635
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er visst bittelitt yngre, for jeg var fremdeles barn på 80-tallet. Jeg hadde riktignok sånne strekkbukser, men i barnestørrelse. Jeg gikk på ungdomsskolen da vi bikket over på 90-tallet, så det var liksom min storhetstid. Det var en del rare greier da også. Jeg ser bilder av vennegjengen fra tidlig 90-tall, og vi ser ut som gamle tanter med blonder og rysjer i alle retninger. Og vi var bare tenåringer.

Gammel I går, 11:25   #636
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Eg var vel igrunn også barn på 80-talet, og ung ungdom. Men 80-talsstilen drog seg no godt inn i 90-åra også, i alle fall i følge min fotoalbum.

Gammel I går, 12:17   #637
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg og Lillesøster var en time på skolen i går.

Jeg og Lillesøster var på oppstartstime på treningssenter i går.

Nå er Lillesøster og går tur med assistent fra skolen, mens jeg er ALENE hjemme.

Og det hjelper tydeligvis å være a pain in the ass for kommunen, og sende klager. For nå har vi fått innvilget avlastning fra tirsdag til fredag hver uke, og fikk tilbud om avlastning mandag til fredag i vinterferien!! OG, endelig får Storebror bruke treningsleiligheten på avlastningen igjen!

Er noe skit at klager og styr skal være det som skal til, men det funket. Og nå i vinter er første gang jeg har sendt klage til kommunen. Tidligere har jeg bare nikket og smilt og sagt takk til det vi har fått.

Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel I går, 14:54   #638
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Bra jobba, Serafin! Synd klager må til.

Planer om å tørke litt støv i bilen utviklet seg til innvendig og utvendig vask, til og med vask av dørmatter og under! Og det var litt sol og jeg ante våren som kommer!

Gammel I går, 19:15   #639
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg har besøkt valpen min. Hun kommer hjem om tre uker.

Fortell mer!

Gammel I dag, 07:41   #640
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Fortell mer!

Den forrige hunden min døde jo i november, og livet har vært ganske tungt etter det. Går bedre etter hvert, men tomheten og savnet sitter dypt selv om den rå sorgen blekner. Ny hund har vært i tankene mine en stund, men samtidig har jeg vært skeptisk til å få valp i hus når savnet etter den andre fortsatt er såpass tilstede. Vil jeg klare å formidle trygghet og godt lederskap til denne lille nye når jeg ikke er 100 % ovenpå? Vil energien min påvirke valpen negativt? Vel, jeg kjenner jeg er ganske klar for ny hund, og stoler på at kunnskapen om hund, selvbeherskelse og ikke minst selvinnsikt og en viss evne til refleksjon ( ) vil hjelpe på oppdragelsen.

Majka er en lysebrun finsk lapphund, nærmer seg nå seks uker. Hun virker så langt å være midt på treet mtp energinivå, og det lover godt. Når hun er åtte uker kommer hun hjem, og da skal hun og jeg ha noen rolige dager uten særlig forstyrrelser og mas. Å finne roen ser jeg på som noe av det viktigste for såvel valper som voksne hunder.

IMG_3119.jpg

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.