|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
En litt staselig flaske bobler eller noe annet som ikke koster skjorta?Jeg er ute etter en flaske bobler som det kan passe å gi som en liten oppmerksomhet til et par som feirer kjærligheten. Vi har allerede gitt paret en en annen gave, så poenget her er altså bare å ha med seg en liten oppmerksomhet til feiring nummer to.
|
|
|
#2 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En litt staselig flaske bobler eller noe annet som ikke koster skjorta? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Er fornøyd
Sv: En litt staselig flaske bobler eller noe annet som ikke koster skjorta?Kan legge til en Montaubret Brut. Ekte champagne. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: En litt staselig flaske bobler eller noe annet som ikke koster skjorta?Jeg synes ikke den andre tråden har den samme spesifikasjonen, akkurat!
|
|
|
#5 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: En litt staselig flaske bobler eller noe annet som ikke koster skjorta?
Jeg så den tråden, og jeg kunne kanskje ha lagt inn spørsmålet mitt der. Men jeg ser ikke for meg at paret jeg skal gi flaska til nødvendigvis liker det samme som en som er 18. De er godt voksne, om man kan kalle folk i 40-årene det?
|
|
|
#6 |
|
Er fornøyd
Neida, men rosa og bobler er romantisk. Til 300,-. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: En litt staselig flaske bobler eller noe annet som ikke koster skjorta?Jeg synes Ferrarri Trento Brut og Ferrarri Trento Rosé Brut (som ble nevnt i den andre tråden!) er veldig gode.
|
|
|
#8 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: En litt staselig flaske bobler eller noe annet som ikke koster skjorta?https://www.vinmonopolet.no/Land/Tys...022/p/13515601
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: En litt staselig flaske bobler eller noe annet som ikke koster skjorta?Jeg har fått dilla på Nyetimber, denne passer pris:
|
|
|
#10 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Jeg skulle også akkurat til å anbefale Nyetimber |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En litt staselig flaske bobler eller noe annet som ikke koster skjorta?Støtter forslaghet om Nyetimber, men den er godt over budsjett da - flasken Ru linker til er en halvflaske (kan jo være fint det også altså) |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Sv: En litt staselig flaske bobler eller noe annet som ikke koster skjorta?Aiaiai! Jeg så ikke at det var halvflaske i farten!
|
|
|
#14 |
|
Introvert optimist
|
Enig.
|
![]() |
|
|