|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Epstein og Mette MaritDet som gjør at DT får mindre fokus nå, tror jeg er at han ikke driver med e-postskriving i samme grad som mange andre. Snappet i alle fall opp det fra en eller annen informasjonskilde, at Trump ikke skriver e-poster. Så det krever vel en litt større jobb å spore hans aktivitet i systemet, enn der du kan velge copy paste fra e-postutskrifter.
|
|
|
#103 |
|
ctrl+z
|
Sv: Epstein og Mette MaritDet mest oppsiktsvekkende ved DT er vel strengt tatt hva han slipper unna med, tilsynelatende uten konsekvenser. Jeg har hatt litt kontakt med en vaskeekte maga-fyr i noen måneder og jeg blir helt satt ut av lojaliteten.
|
|
|
#104 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Epstein og Mette MaritJeg driter i om dette er trist og flaut osv. Det er korrupsjon. Både Mette Marit, Børge Brende, Jagland, og Rød Larsen er beviselig korrupte. De har mottatt penger og økonomiske gaver (inkl gratis ferieturer) fra folk. Kanskje er noen av dem så dumme at de ikke skjønte at gavegiverne ønsket noe tilbake, men når man er offentlig ansatt (som også kongefamilien er) så kan man ikke motta gaver. I min jobb er grensen for "oppmerksomhet" 500 kr, akkurat nok til å få en blomsterbukett etter å ha holdt et foredrag. I staten er den vel enda lavere. I Stortinget skal de oppgi alle gaver, og mange av dem er flinke til å ta med både stort og smått (Aslak Borgersrud lagde en gang en oversikt som blant annet viste at Karin Andersen hadde oppgitt å få en billett til en forestilling hun vår med på å åpne, og en FrPer fra Sunnmøre hadde oppgitt en 256 mB m3-spiller til verdi av rundt 99 kroner).
Jeg er veldig skeptisk til å hoppe over et ledd og la Ingrid bli dronning. De tok henne jo ut av vanlig skole og inn på en internasjonal linje, så hun har ikke hatt opplæring i nynorsk. Hun må ihvertfall bevise at hun har oppnådd kompetansemåla i nynorsk før hun kan tiltre. Mållaget lager sikkert et spesialkurs om nødvendig. :løsningsorientert:
|
|
|
#105 |
|
villende
|
Sv: Epstein og Mette MaritJeg syns det viktigste denne saken illustrerer er betydningen av å ha god dømmekraft, og av å ikke tro at man kan operere i skygger og gråsoner uten at det på ett eller annet tidspunkt blir oppdaget. Og det gjelder alle de involverte, ikke bare MM. Og så tenker jeg fellesnevneren hos alle de involverte er at de har latt seg forføre av en kombinasjon av makt og higen etter et lukseriøst liv. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Semiaktiv
Sv: Epstein og Mette Marit
Men nå nærmer det seg vel 30 år siden hun tok det valget, og har levd som en offentlig person siden, så nå burde det kanskje ha begynt å synke inn ... ?
|
|
|
#108 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er vel ingen grunn til å tro at hun ikkje skjønner det nå?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Semiaktiv
Nei, bare en kommentar til det jeg siterte, at hun nok ikke skjønte hva hun bega seg ut på den gangen de ble sammen. Da hun var i kontakt med Epstein hadde hun vært med lenge nok til at heller ikke det kan forklare mangelen på dømmekraft. Noe det kunne ha gjort, om hun forholdsvis nylig var blitt en offentlig person.
|
![]() |
|
|