|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Epstein og Mette MaritOg her har vi Gates-ene, Clinton og Peter Thiel - og Mette Marit i skjønn forening.
|
|
|
#62 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Epstein og Mette MaritSelv uten alt dette med Epstein, så synes jeg e-pstene jeg har lest viser hvor ofte de kongelige er på luksusreiser, som vanlige folk bare kan drømme om. Selv vanlige folk som har over gjennomsnittlig inntekt kan drømme om, faktisk.
|
|
|
#63 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Epstein og Mette Marit
Ja, det er de jo, men jeg tenker det er jo vi som har bestemt at vi skal ha en slik institusjon, og kaste penger på dem for at de skal leve med pomp og prakt, slik at vi har noen glansbilder å se opp til med stjerner i øynene. Det er for så vidt greit nok, så lenge det er innafor det staten betaler for, og gjerne hvis de kan legge inn litt representasjon på veien, og vise oss fine bilder fra turen i glansede ukeblad. Men ikke hvis det er finansiert av rike og mektige forretningsfolk som trenger å sole seg i glansen fra kongelige, for å spinne seg et enda større og mer finmasket nettverk, slik at de blir enda mer uangripelige, og sitter trygt med sine snuskete gjerninger, som Polyanna beskriver over. Akkurat den luksusen bør de fint kunne klare seg uten.
|
|
|
#64 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Epstein og Mette MaritDet er ikke kjempelenge siden de hadde en luksuriøs yacht-ferie de ikke ville si hvem som hadde invitert dem på, er det? Det var visst et helt urimelig forlangende.
|
|
|
#65 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Epstein og Mette MaritJeg blir ganske kvalm av å lese om Epstein, eliten i Norge og resten av verden og hva de har drevet med. Hva er det de fortsatt skjuler? |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Epstein og Mette MaritDet som gjør meg dårlig er det lille smilefjeset i e-posten etter at hun har googlet ham. En kvinne på ca. 40 med en tenåring og to små barn. Jeg kan aldri ha respekt for henne igjen. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Epstein og Mette MaritJon niklas har en fin sang igjen, den heter : husker ikke det
|
|
|
|
#69 |
|
rakkarpus
|
Sv: Epstein og Mette MaritJeg blir helt sinnsykt kvalm av Jaglands eposter om unge damer og jenter i Albania.
|
|
|
#70 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Epstein og Mette MaritJeg syns det er riktig og bra at vi snakker om alle maktmenneskene i sammenheng her: MM, Jagland, juul, rød Larsen. De har latt seg forføre av et spennende nettverk, glitter og stas, og vel vitende om hvem de har med å gjøre, latt sin makt- og prestisjekapital bli brukt til å legitimere en pedofili-ring.
|
|
|
#72 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Epstein og Mette MaritDet er helt for ille å se hvor hatske folk er - det er et sinnsykt press å stå i. Nå kommer nyheten om at Marius er på sykehus også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#73 |
|
rakkarpus
|
Sv: Epstein og Mette MaritJeg legger merke til at Kronprinsessen takker Epstein for at han ser henne, tror det var i eposter der hun forteller om helse og røykeavhengighet. Eller kanskje jeg tolket feil og at hun takket for sist. Uansett, virker som hun var i en utrolig sårbar situasjon. Å ha jobb som kongelig må jo være det ytterste i å gå inn i en rolle, ha på en maske, både på det ytre og indre plan. Synes Kathrine-Devida Kristiansen Privat på Facebook har et utrolig godt innlegg om situasjonen.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 03-02-26 kl 01:08. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Mjau
Sv: Epstein og Mette MaritNå har ikkje jeg lest kommentarfeltene. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
rakkarpus
|
Det er flust av kommentarer om at hun må skille seg, og skjellsord/merkelapper med fokus på livet hun levde før hun traff Haakon.
|
|
|
#76 |
|
Mjau
Sv: Epstein og Mette MaritDet er unødvendig. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Epstein og Mette MaritDet er trist, og unødvendig! Jeg har heller ikke lest så mye av dette, men det er mye mediesaker da. Stort trykk der! De fleste medier på FB har skrudd av kommentarfeltet sitt. Jeg får faktisk opp masse støtteposter og sånn "Kongen vår hjerte hjerte-greier". Ikke fra vennene mine , men fra tilfeldige folk som popper opp i feeden min på FB. Det er lov å feile, vi må tilgi og sånt. Disse kommentarfeltene er åpne da, så det kan godt være at et er mye hat der. Jeg har ikke åpnet slike poster.
|
|
|
#78 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På jobben sitter jeg sammen med kommunikasjonsfolk. I går startet jeg dagen med å være ordentlig skuffet over henne. Men etter å ha hørt hvordan kollegene diskutere høylytt alle vendinger i saken, ble jeg kraftig irritert over dem utover dagen, og tenkte mye slik du skriver. Det minnet meg om hvordan mange i England er blitt hundset av mediene og endt opp med å ta livet sitt. Det hun har gjort er forkastelig, men denne fråtsingen er ikke noe særlig bedre. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
ctrl+z
|
Sv: Epstein og Mette MaritJeg tenker stadig på Tore Tønne i saker som dette. Det er tøft å stå i storker, uansett hvor løk man har oppført seg. Det blir jo enda verre med SOME hvor folk helt ukritisk kan hamre i vei.
|
|
|
#80 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Epstein og Mette MaritIngen tvil om at de betaler en høy pris for rollen de har, jeg tviler på at luksusen kompenserer for dette. Det er noen fordeler i å være hvermannsen også, ikke minst i kriser. |
|
|
|
![]() |
|
|