|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Delux/Pen julenissekjole - hvor?Jeg er på jakt etter en pen julenissekjole, dvs i dyp mørk rød event mot Bordeaux i farge og med hvit fluffy kant på ermer og skjørtekant. Må være ok kvalitet og se pent ut. Altså litt i delux-nissedrakt segmentet. Pris er ikke så viktig. Har sett noen fine på noen som jobbet på en julestand for kjøpesenteret og var kledd som nissejentter og i andre mer «jobb»sammenhenger. Klarer ikke finne noen selv, noen som hjelpe meg litt på vei? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Delux/Pen julenissekjole - hvor?Jeg har denne, og syns den er veldig fin til en så rimelig pris. Veldig myk og god å ha på seg. Sist redigert av Filifjonka : 17-12-25 kl 23:02. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Delux/Pen julenissekjole - hvor?Her har du jo noen av det mer overdådige slaget.
|
|
|
#4 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Delux/Pen julenissekjole - hvor?Denne så fin ut!
|
![]() |
|
|