Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #22

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-25, 13:23   #661
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #22

Det er bare en greie. Stammer fra en eller annen tiktok-reel hvor noen sa det på en morsom måte (det var ikke intensjonen med reel-en), og så begynte flere å si det, og nå er det kjempegøy hver gang "67" dukker opp. Jeg ler meg skakk når jeg hører en hel stadion full av unger rope "SIX SEVEN!" på fotballkamper når de har spilt 67 minutter, for eksempel.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-11-25, 14:22   #662
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg også. Og min mann, mattelæreren? Joda, en hel oppgavebunke med 67 som alle svar.

Gammel 20-11-25, 14:47   #663
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, det er veldig gøy, Blondie! Kred herfra.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-11-25, 16:21   #664
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg også. Og min mann, mattelæreren? Joda, en hel oppgavebunke med 67 som alle svar.

Det er gøy!

jeg får lyst til å svare (på nettsidene jeg har lest); Vent til de hører om 69! (Men jeg besinner meg).

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-11-25, 16:29   #665
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sa det til 17-åringen. Hun ble ikke særlig imponert.

Gammel 20-11-25, 16:35   #666
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan jeg se for meg.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-11-25, 19:02   #667
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er bare en greie. Stammer fra en eller annen tiktok-reel hvor noen sa det på en morsom måte (det var ikke intensjonen med reel-en), og så begynte flere å si det, og nå er det kjempegøy hver gang "67" dukker opp. Jeg ler meg skakk når jeg hører en hel stadion full av unger rope "SIX SEVEN!" på fotballkamper når de har spilt 67 minutter, for eksempel.

kids ass , de har i det minste en velutviklet humoristisk sans.

Her i huset med øvelseskjøring, så har følgende gått på repeat:

"I´m in mums car, broom broom, get of of me car", denne kan også googles

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 20-11-25, 23:51   #668
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Omgangssyke.

Gammel 21-11-25, 02:31   #669
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Omgangssyke.

God bedring!

Gammel 25-11-25, 20:17   #670
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

God bedring Fersken

Jeg gruffer over vann i kroppen. Glemte å ta de vanndrivende pillene mine i dag og det var såvidt jeg fikk på meg ridestøvlene (som passet helt fint i går)

løve70 er aktiv nå  
Gammel 26-11-25, 20:46   #671
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Klarna!! Jeg fikk plutselig pushvarsel i appen idag om at jeg ikke lenger kan betale med kreditt. Jeg skjønte ingenting, for jeg har full kontroll på økonomien min,ingen betalingsanmerkninger,ingen ubetalte fakturaer,verken til Klarna eller noen andre og har ingen fakturaer hos Klarna i det hele tatt. Så jeg kontaktet kundeservice, og fikk en chat med en rådgiver som var mer opptatt av å fortelle meg mangfoldige ganger at det var et automatisk system og at hun ikke kunne hjelpe meg, men at hun skjønte meg osv osv. Så fikk jeg til slutt et nr jeg kunne ringe, og hun jeg fikk snakke med på tlf sjekket og gikk over alt og kunne ikke forstå hvorfor jeg har blitt nektet kreditt. Hun sa hun skulle ta saken videre, men det er så frustrerende å bli utestengt fra Klarna, aldri vært klar over at de kunne gjøre det engang..

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 26-11-25, 21:33   #672
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Så utrolig irriterende! Samme skjedde meg med Zalando. Har handlet der i mange, mange år for mange tusen og alltid betalt i tide, og en dag stoppa de faktura-betalingen. Jeg trodde det var feil, men neida. Nå har det gått kanskje to år og de har enda ikke åpnet for faktura igjen.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 26-11-25, 21:52   #673
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble også utestengt fra Klarna. Their problem. Jeg har andre måter å betale på.

(Men før jeg kom så langt at jeg sa det, kontaktet jeg både Klarna og de som foretok kredittsjekk og begge skyldte på systemer og hverandre og you name it selv om jeg - som deg - ikke har en eneste betalingsanmerkning og også har beste mulige score på kredittsjekken de bruker. Så da ble jeg sur og lovet meg selv at jeg aldri ALDRI skal betale noe med Klarna igjen).

liefje er ikke aktiv  
Gammel 27-11-25, 00:13   #674
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Så utrolig irriterende! Samme skjedde meg med Zalando. Har handlet der i mange, mange år for mange tusen og alltid betalt i tide, og en dag stoppa de faktura-betalingen. Jeg trodde det var feil, men neida. Nå har det gått kanskje to år og de har enda ikke åpnet for faktura igjen.

Samme her. Aner ikke hvorfor.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 27-11-25, 20:29   #675
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Nå ble jeg i litt bedre humør, når jeg ser at vi er flere som har blitt utestengt.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 27-11-25, 22:27   #676
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

"Det var ikke plass i pakkeboksen, så vi vil levere den til nærmeste hentested". NEEEEI!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 28-11-25, 19:18   #677
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

"Det var ikke plass i pakkeboksen, så vi vil levere den til nærmeste hentested". NEEEEI!

Den fikk jeg også i dag. Hva er da vitsen?! Og kan ikke folk bare hente pakkene sine?!!

Gammel 28-11-25, 23:56   #678
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Den fikk jeg også i dag. Hva er da vitsen?! Og kan ikke folk bare hente pakkene sine?!!

Nemlig! Og hvorfor skal det alltid være slik at pakker man ikke får levert (enten i postkassa eller i pakkeboksen) alltid skal gå til en betjent plass? Hvorfor har de ikke bare en funksjon i appen som lar deg velge at de legger pakken i en annen pakkeboks? Eventuelt at man kan bestemme en maks radius fra tidligere valgte pakkeboks?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 29-11-25, 10:25   #679
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

En av hundre kjipe ting med å stå utenfor jobb er at julebord utgår. Har forsøkt å få til et med venner, men alle er for opptatt. Det er ikke det at julebord er så viktig i seg selv, men det er nok en ting «alle» gjør. Jeg er ikke opptatt i desember, men det er de fleste andre.

Gammel 29-11-25, 12:11   #680
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

En av hundre kjipe ting med å stå utenfor jobb er at julebord utgår. Har forsøkt å få til et med venner, men alle er for opptatt. Det er ikke det at julebord er så viktig i seg selv, men det er nok en ting «alle» gjør. Jeg er ikke opptatt i desember, men det er de fleste andre.

Dette er så sant. Julebord og sommarfest, det er påminningar om at ein er utanfor.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.