|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Fiin restaurant i OsloJeg er litt seint ute med å planlegge 50-årsdagen min i midten av november. Nå er jeg på leting etter et sted hvor jeg og mannen kan feire at jeg her halvveis til 100.
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Fiin restaurant i OsloJeg var på Panu nylig, og var kjempefornøyd med både mat, service og pris der.
|
|
|
#3 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fiin restaurant i OsloVilla Paradisio (?) har mezemeny og er gode på det syns jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
En som trener
|
Sv: Fiin restaurant i OsloNå svarer jeg ikke på det du spør om, for de har ikke småretter, men allikevel: Har du vært på Maaemo? Det er den mest fantastiske matopplevelsen jeg noen gang har hatt, og 50-årsdagen din må vel være den perfekte anledningen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Fiin restaurant i Oslo
Vi har vært på Maaemo, og det var et klassisk eksempel på noe vi opplevde at ikke var verdt prisen. En del ting synes jeg var rarere enn det var godt, og prisen er jo svært høy. Vi var på Hyde tidligere i år, og de klarte det. Der fikk vi god mat, fantastisk service og til en litt greiere pris. Men der har vi vært i år, og dessuten er det fullt.
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fiin restaurant i OsloNå gjør jeg en klassisk FP-øvelse og foreslår noe helt annet enn det du spør om.
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Fiin restaurant i OsloTallulah: Forslag på restaurant i Gøteborg er helt på sin plass når det gjelder meg. Jeg synes jo det er den optimale helgeturbyen. En akkurat passe lang togtur unna. Jeg har ikke vært på Natur, men har lest om den tidligere. Takk for tips!
|
|
|
|
#10 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fiin restaurant i OsloDere har sikkert vært der, og mulig det er for "kjedelig", men vi har vært superfornøyde hver eneste gang vi har vært på Stadholdergaardens mat og vinkjeller. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Sv: Fiin restaurant i OsloVi var også veldig fornøyde med Panu.
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: Fiin restaurant i OsloHot Shop er vidunderlig, men det er ikke lett å få bord! Jeg liker Varemottaket veldig godt også.
|
|
|
#13 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Fiin restaurant i OsloJeg har Basso Social sin Sunday tasting meny på ønskelisten.
|
|
|
|
#14 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Fiin restaurant i OsloKanskje ikke fiin, men kunne Palace Grill være noe? Det er noen år siden jeg var der sist, men jeg storkoste meg.
|
|
|
#15 |
|
Trøtt
|
Sv: Fiin restaurant i OsloJeg var på a l'Aise nå nylig. Det var utrolig godt, lekkert, delikat og supert på alle mulige måter, men prisen er skyhøy og jeg tenker at pris/verdi ikke harmonerer. Men det var fantastisk, altså. Gir det mening?
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Fiin restaurant i OsloDa har vi fasiten. Det skjedde mye den helgen, så det ble ikke tid til noe ekstremt stort. Vi bestilte derfor bord på Grotten vin- og ølbar, for der har vi hatt vellykkede besøk før.
|
|
![]() |
|
|