|
|
#301 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Denne er en gjenganger, men dansetimen min.
|
|
|
#302 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Polyanna, slike ting gjør meg også lykkelig! Sist redigert av Pelen : 19-11-25 kl 14:57. |
|
|
|
|
|
#303 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Tur i skogen med hunden og eldste i sol!
|
|
|
#304 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg har fått tak i nye sko i dag. Noen med farge og liv og plass til de spesialsålene jeg trenger. |
|
|
|
|
|
#305 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Har fått solgt gamlebilen! For mer enn vrakpanten.
|
|
|
#307 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Begynner å se slutten på sak vi har holdt på med siden september. Ikke helt i mål, men det verste er unnagjort.
|
|
|
#308 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20At jeg karret meg på intervalltrening selv om jeg var redd siste rest av forkjølelsen skulle gjøre det kjipt. Men startet rolig nok, så det ble en bra, men ikke fæl, økt.
|
|
|
#309 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20At yngste både har hentet pakke på posten og en klikk&hent på elkjøp. Tror til og med han signerte (har not able to sign i passet/id-kortet og ikke tatt i en blyant på flere år, så det er stort). I tillegg tok han for første gang bussen hjem alene etter kino med støttekontakt denne uka. Tidligere har jeg sittet og ventet når de har vært på noe, så det har vært 1-3 timer på en stol eller benk i snart et helt år.
|
|
|
#310 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Det var så verdt å stå opp kl.04.15 i natt for å se Formel 1 fra Las Vegas. I etterkant av løpet ble begge Mc Larenførerne disket, noe som betyr at førermesterskapet ennå ikke er avgjort. 2 ordinære og 1 sprintløp igjen av sesongen, så det blir spennende.
|
|
|
#311 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20I dag ble jeg veldig glad for at de endelig klaffet for arvingen og unghesten igjen. 3 feilfrie runder og 3.plass i klubbmesterskap |
|
|
|
|
|
#312 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Eldste sønnen hjemme på besøk i helgen, har ikke sett han siden august.
|
|
|
#313 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Jeg har så lyst til å teste Hyrox-timene på SATS, men er alt for lite glad i løping, og redd for å dumme meg ut.
|
|
|
#314 |
|
Enda en som trener
Jeg har prøvd Hyrox både på SATS og et lokalt Crossfit senter. De er ganske like, bortsett fra at crossfit senteret har sånne fæle møller som man sikkert må lære seg til å løpe på. På SATS er det vanlige møller og løpingen utgjør en ganske liten del av økten. Anbefaler deg å prøve - det er veldig gøy og deltakere på ulike nivå. |
|
|
|
|
|
#315 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Minner det litt om Barrys, for dere som har prøvd det? Og kan en som HATER burpees likevel like det?
|
|
|
#316 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Alene hjemme noen timer.
|
|
|
#317 |
|
Enda en som trener
Ingen idé om hva Barrys er, men det er ikke alltid det er burpees med i opplegget. I går kjørte vi tre runder a 8 øvelser, der en av øvelsene var burpees. Så 3*90sek burpees. Det var ganske tungt. |
|
|
|
|
|
#318 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Leverte inn en gjenglemt pose med bibliotekbøker på bussen til nærmeste bibliotek. Lånt samme dag. Bibliotekaren ble glad, håper låner også ble glad.
|
|
|
#319 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20I dag fikk jeg årets andre anfall av det jeg kaller tåkesyn. Når det skjer er det lite å gjøre og vanskelig å se noe som helst riktig. Kollegaene mine var på meg med en gang; vann, leing til stol, omsorg og prat med sjefen fordi de mente at buss var et dårlig alternativ osv. Sånn kom jeg meg hjem med drosje, fikk i meg vann og kunne slappe av mens tåkesynet gjorde seg ferdig (ca tre timer fra start til slutt). Fin gjeng med kollegaer. |
|
|
|
|
|
#320 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Ja, jeg tror jeg må mote meg opp, og kanskje det vil få motivasjonen opp når det gjelder kondisjonstrening, som jeg har et litt uavklart forhold til. Jeg er liksom litt "been there, done that" når det gjelder det meste av trening, og PTen foreslo Hyrox, og har selv time hver fjerde uke, så jeg tror jeg skal teste neste gang det er hans tur.
|
![]() |
|
|