Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-25, 13:14   #301
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Denne er en gjenganger, men dansetimen min.

I går stod jeg langt bak og tok det litt med ro pga litt reiseforkjølelse, og stod da ved siden av en av de få mennene som går fast på timen, og bak en av de andre. Den første er en mann på sikkert 80 år, som ER så blid og glad og koser seg sånn! Det gjør meg så blid! Og han andre, en høy og stor mann på min alder, som ser ut som en telekomingeniør eller noe, og han er så flink og har sånne moves og tar seg skikkelig ut. Jeg elsker den selvtilliten og tryggheten som ligger i å gå på en time med bare damer, fordi du liker å gjøre det, så det så.

Gammel 19-11-25, 14:03   #302
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Polyanna, slike ting gjør meg også lykkelig!

Serafin, vi hadde et tilfelle på den nye fine legevakten på mandagen. Rett inn til sykepleier uten å vente i venterommet (der det satt en del folk), direkte inn på behandlingsrom. Alt gikk helt knirkefritt, også ambulansetransport til vårt lokale sykehus, noe jeg følte var litt "overdrevent" da patienten var i veldig god form og godt kunne sitte i en bil, men de ville vel følge med, vedkommende fikk dra hjem en time etterpå. (Det gjaldt noe som kunne gitt akutt blodpropp, men heldigvis er det ikke farlig nå).

Sist redigert av Pelen : 19-11-25 kl 14:57.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-25, 16:00   #303
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Tur i skogen med hunden og eldste i sol!

Gammel 19-11-25, 21:31   #304
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått tak i nye sko i dag. Noen med farge og liv og plass til de spesialsålene jeg trenger.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-25, 00:14   #305
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Har fått solgt gamlebilen! For mer enn vrakpanten.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-25, 14:18   #306
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Rørvask som har virket over natten = ikke noe lukt på badet. Små gleder!

Gammel 22-11-25, 15:12   #307
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Begynner å se slutten på sak vi har holdt på med siden september. Ikke helt i mål, men det verste er unnagjort.

Gammel 22-11-25, 17:08   #308
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg karret meg på intervalltrening selv om jeg var redd siste rest av forkjølelsen skulle gjøre det kjipt. Men startet rolig nok, så det ble en bra, men ikke fæl, økt.

Gammel 22-11-25, 18:43   #309
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

At yngste både har hentet pakke på posten og en klikk&hent på elkjøp. Tror til og med han signerte (har not able to sign i passet/id-kortet og ikke tatt i en blyant på flere år, så det er stort). I tillegg tok han for første gang bussen hjem alene etter kino med støttekontakt denne uka. Tidligere har jeg sittet og ventet når de har vært på noe, så det har vært 1-3 timer på en stol eller benk i snart et helt år.

Kjempeglad for at det endelig løsna. Og: det var jo det jeg sa! Hvis særlig skole bare kunne hørt på meg og latt oss gjøre det samme og samme og samme hver uke så lang tid det tok, så hadde nok den biten landa til slutt og. Når nervesystemet er helt fritert funker det ikke med endringer hver sjette uke.

Gammel 23-11-25, 16:43   #310
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var så verdt å stå opp kl.04.15 i natt for å se Formel 1 fra Las Vegas. I etterkant av løpet ble begge Mc Larenførerne disket, noe som betyr at førermesterskapet ennå ikke er avgjort. 2 ordinære og 1 sprintløp igjen av sesongen, så det blir spennende.

Gammel 23-11-25, 19:22   #311
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

I dag ble jeg veldig glad for at de endelig klaffet for arvingen og unghesten igjen. 3 feilfrie runder og 3.plass i klubbmesterskap

Og så er jeg glad for en knallhard, men kjekk Hyrox time. Jeg var sikkert 15 år eldre enn den nest eldste personen som var med på timen da

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-25, 20:54   #312
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Eldste sønnen hjemme på besøk i helgen, har ikke sett han siden august.

Gammel 23-11-25, 21:16   #313
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

I dag ble jeg veldig glad for at de endelig klaffet for arvingen og unghesten igjen. 3 feilfrie runder og 3.plass i klubbmesterskap

Og så er jeg glad for en knallhard, men kjekk Hyrox time. Jeg var sikkert 15 år eldre enn den nest eldste personen som var med på timen da

Jeg har så lyst til å teste Hyrox-timene på SATS, men er alt for lite glad i løping, og redd for å dumme meg ut.

Jeg er glad i dag fordi datteren har kjørt tropp i klubbkonkurranse. Selv om hun ikke tok sprang og piruetter, var det allikevel fint å se henne delta. Forhåpentligvis kommer framgangen etter skaden snart til å bli lineær, og ikke to skritt fram og tre tilbake.

Gammel 23-11-25, 22:34   #314
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg har så lyst til å teste Hyrox-timene på SATS, men er alt for lite glad i løping, og redd for å dumme meg ut.

Jeg har prøvd Hyrox både på SATS og et lokalt Crossfit senter. De er ganske like, bortsett fra at crossfit senteret har sånne fæle møller som man sikkert må lære seg til å løpe på. På SATS er det vanlige møller og løpingen utgjør en ganske liten del av økten. Anbefaler deg å prøve - det er veldig gøy og deltakere på ulike nivå.

Gammel 24-11-25, 17:19   #315
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Minner det litt om Barrys, for dere som har prøvd det? Og kan en som HATER burpees likevel like det?

Gammel 24-11-25, 17:31   #316
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Alene hjemme noen timer.

Gammel 24-11-25, 17:56   #317
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Minner det litt om Barrys, for dere som har prøvd det? Og kan en som HATER burpees likevel like det?

Ingen idé om hva Barrys er, men det er ikke alltid det er burpees med i opplegget. I går kjørte vi tre runder a 8 øvelser, der en av øvelsene var burpees. Så 3*90sek burpees. Det var ganske tungt.

Gammel 24-11-25, 18:25   #318
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Leverte inn en gjenglemt pose med bibliotekbøker på bussen til nærmeste bibliotek. Lånt samme dag. Bibliotekaren ble glad, håper låner også ble glad.

Gammel 24-11-25, 18:44   #319
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

I dag fikk jeg årets andre anfall av det jeg kaller tåkesyn. Når det skjer er det lite å gjøre og vanskelig å se noe som helst riktig. Kollegaene mine var på meg med en gang; vann, leing til stol, omsorg og prat med sjefen fordi de mente at buss var et dårlig alternativ osv. Sånn kom jeg meg hjem med drosje, fikk i meg vann og kunne slappe av mens tåkesynet gjorde seg ferdig (ca tre timer fra start til slutt). Fin gjeng med kollegaer.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-25, 22:41   #320
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg har prøvd Hyrox både på SATS og et lokalt Crossfit senter. De er ganske like, bortsett fra at crossfit senteret har sånne fæle møller som man sikkert må lære seg til å løpe på. På SATS er det vanlige møller og løpingen utgjør en ganske liten del av økten. Anbefaler deg å prøve - det er veldig gøy og deltakere på ulike nivå.

Ja, jeg tror jeg må mote meg opp, og kanskje det vil få motivasjonen opp når det gjelder kondisjonstrening, som jeg har et litt uavklart forhold til. Jeg er liksom litt "been there, done that" når det gjelder det meste av trening, og PTen foreslo Hyrox, og har selv time hver fjerde uke, så jeg tror jeg skal teste neste gang det er hans tur.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.