|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Gøy med barn i Oslo?Jeg trenger tips om gøye ting å gjøre i Oslo for to barm 4 og 8 år gamle i Oslo. I morgen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gøy med barn i Oslo?Mine to syntes Tjuvtitten ( den het det?) var gøy, men den er vel stengt. Lekeplassen i Frognerparken var også stas husker jeg. Vi har ellers vært i stallen på Akershus og sett politihestene. De er /var glade i å utforske Oslo Sentrum. Kafebesøk? Åpent Bakeri i nærheten av Slottet der man kan sitte ute? Rusletur til Tjuvholmen og spise is på Aker Brygge?
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Gøy med barn i Oslo?Takk!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gøy med barn i Oslo?Våre barnebarn på 5 og 7 likte Folkemuseet på Bygdøy veldig godt. De likte også skulpturparken på Ekeberg og Vigelandsparken. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Gøy med barn i Oslo?Kampen økologiske barnebondegård! T-banen til Ensjø, gå i tre minutter. Hester, geiter, esel, kaniner, etc. Og så er det noen veldig hyggelige kafeer ved Torbjørn Egners plass for boller og kakao.
|
![]() |
|
|