Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #22

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-25, 23:06   #481
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #22

Jeg har funnet de perfekte buksene på Frøken Dianas Salonger.

Gammel 10-10-25, 16:01   #482
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Ryggvondt som jeg trodde bare var stive muskler er nok betennelse i ryggraden, skikkelig vondt siden 5. juli denne gang. Nå blir det MR.

Gammel 10-10-25, 16:18   #483
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Når ble det greit at gyn plutselig skraper ut livmorslimhinneprøve uten skikkelig forvarsel. -Nå gjør det nok litt vondt... Skraaaap... Fy fader, det var så vondt at jeg holdt på å besvime i gyn-stolen. Det prikket og blinket i øynene og gikk helt rundt i hodet. Var ikke der for slik prøve engang, men skjønner det jo om de syntes det trengtes en sjekk. Har tatt pipelleprøve før, men da ble det gjort på en betydelig mindre drittvond måte.

Og nå er jeg selvfølgelig skikkelig bekymret for hva de kan finne på å oppdage. Ikke google helsegreier, nei...

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 10-10-25, 16:27   #484
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Djizez, Kaija! Jeg hadde narkose når de gjorde det der på meg.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 10-10-25, 16:31   #485
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror både extra og rema har sluttet med kos sjokomousse med vaniljesaus uten sukker..

Sikkert sluttet å produsere det da.. Lite utvalg i dagligvare på desserter/godteri uten sukker.

Gammel 10-10-25, 16:31   #486
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Djizez, Kaija! Jeg hadde narkose når de gjorde det der på meg.

Med fasit i underlivet kjenner jeg på at det burde jeg hatt også. Informerte til og med om at jeg har angst og at situasjoner som gynekolog-undersøkelser ikke er enkle for meg.

Det går bra nå, altså. Et par dager siden nå. Men jeg kjenner jeg blir etterkantsinna.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 10-10-25, 17:15   #487
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Tror både extra og rema har sluttet med kos sjokomousse med vaniljesaus uten sukker..

Sikkert sluttet å produsere det da.. Lite utvalg i dagligvare på desserter/godteri uten sukker.

Den er veldig god, de endret designet for litt siden og det er litt rart om de gjør det og så slutter å tilvirke den.

Kaija.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 10-10-25, 17:34   #488
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Den er veldig god, de endret designet for litt siden og det er litt rart om de gjør det og så slutter å tilvirke den.

Ja, god. Tror de har tatt inn noe karamell-mousse fra samme merke, kanskje de ikke har plass til alle utgavene.. Mulig jeg må ta meg en butikk-runde i morgen der jeg også har sett at de har den, kanskje hamstre inn de siste..

Gammel 10-10-25, 19:36   #489
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan jeg få lov til å si at jeg ikke har lyst til å arrangere mesterskap i helga, og egentlig bare surre rundt hjemme, gå turer, dra på trening osv? I stedet må jeg straks stikke på rigging. #harikkelystmendetmågjøres

Gammel 10-10-25, 19:42   #490
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

på Nera

Gammel 11-10-25, 17:54   #491
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Håper det går seg til, Nera.

Gammel 11-10-25, 18:48   #492
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Det gikk greit etterhvert, tusen takk

Gammel 11-10-25, 18:52   #493
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Nera, jeg var på stevne i dag. Der var mydelig gjennomført!

annemede er ikke aktiv  
Gammel 14-10-25, 00:19   #494
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 14-10-25, 06:27   #495
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Strikkepakker!

#hateintenst

Retz er ikke aktiv  
Gammel 14-10-25, 10:43   #496
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Skrivere.

"Printer offline" etter en restart av datamaskinen. Bare tull! Skriveren fortalte selv hvilket nettverk den var på! Dobbeltsjekker nettverk, og restarter nettverket på selve skriveren. Funkar inte! Restartet skriver. Samme resultat. Restartet routeren. Fremdeles offline.

Endte med at jeg måtte fjerne skriveren fra datamaskinen og så legge den til på nytt. DA virka den. Fader, altså!

Eneste lille lysglimt er at jeg vet fra IT-fyren på jobb at akkurat skrivere er noe dritt, og at det er noe han også hater intenst. Felles skjebne og alt det der.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 14-10-25, 10:47   #497
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Strikkepakker!

#hateintenst

Helt enig. Slikt kjøper jeg ikke lenger. Nå handler jeg i butikk, og hvis det er større arbeider så sørger jeg for at jeg kjøper noen ekstra nøster, og de får jeg alltid byttet hvis de ikke trengs.

Gammel 14-10-25, 10:54   #498
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Strikkepakker!

#hateintenst

Hvorfor? Får du feil antall?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 14-10-25, 14:55   #499
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Hvorfor? Får du feil antall?

Nei. Eller det vet jeg jo ikke fordi jeg aldri kjøper sttikkepakker. Det jeg gruffer over er at det selges som pakkeløsning, at det ikke er mulig å velge garnkvalitet. Kunne i hvert fall vært såpass fleksibelt at man har et valg innenfor en merkevare, da kan kjemikalier og plast i de fleste tilfeller velges bort.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 14-10-25, 16:55   #500
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner. Det er et godt poeng.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.