|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Dette gjorde meg glad også. Jeg husker den skaden din, og det er veldig godt å høre at benskjørhetsmedisin faktisk hjelper.
|
|
|
|
#162 |
|
I mål
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg er glad fordi det er en skikkelig fin dag i dag med sol og nesten vårfølelse etter veldig mye regn i helgen. Og jeg har vært hos gynekologen, som er utrolig fin og hyggelig alltid, og han bekreftet at jeg er den ungfolen jeg føler meg som; samt (antagelig) frisk og rask. |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Herlig, Apan!
|
|
|
#164 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Polyanna sitt innlegg, altså slutten, det ble jeg glad av. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Enkel glede, ny jobb pc. Da håper jeg at etter litt oppsett og tyr, at jeg skal få mindre dataproblemer fremvoer, sånn f.eks at et ikekmå bytte på hvilken usb port dockingen går inn i et par ganger ti ldagen for å ha fungerende ekstern mus og tastatur. Og, veksle mellom lader eller ikke lader og prøve alle innstillignen i hver teamssamtale i håp om å få lyden inn i headsettet og ikke ut. Det ER tilkoblet og virker fint i MØTER, men ikke i SAMTALER... Vel vitende om at pc'n min skulle byttes ut denne høsten har jeg gitt opp forsøkene på å få de i orden, g tar tak i det igjen med ny pc heller og håper et meste har løst seg da. Jeg regnet med å få den i Kristiansand ved månedsskifte, men den dukket visst opp med posten i dag, så når it ansvrlig har fått satt opp lisenser og sånn så blir et ny pc på meg.
|
|
|
#166 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Fikk endelig plantet ut ericaene mine.
|
|
|
#167 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Internettet på jobben falt ut på søndag, og det har ført til masse problemer. Jeg har hatt tre nattevakter på rad der jeg måtte sitte utenfor soverommet mens beboeren sov, og har ikke kunnet gå omkring som jeg pleier. Mistet tilgang til journalsystemet gjorde jeg og. Og da jeg kom hjem i dag og skulle sette bilen på lading var ladeboksen frakoblet, og ville ikke koble seg til samme hva jeg gjorde. Da kjente jeg at jeg var lei ting som ikke fungerer.
|
|
|
#168 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Og så er jeg veldig glad for bilen min. Den er så praktisk, og gjør livet mye enklere.
|
|
|
#169 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Da har jeg heldigvis fått igjen pengene for flyreisen og parkeringen på Gardermoen, som jeg hadde booket i forkant.
|
|
|
|
#170 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Vofsen og jeg på vår daglige litt lengre alenetur og igjen møtte vi på rådyr.
|
|
|
#171 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg har kjøpt (pene!) støvletter som passet traktorleggene mine! Endelig! De var nesten litt for vide, vanligvis så ser bena ut som et stappa pølseskinn hvis jeg i det hele tatt får på støvletter. Meget fornøyd. |
|
|
|
|
|
#172 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg er omgitt av så innmari mange fine folk.
|
|
|
#173 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Helten og jeg er barnevakt fra i går kveld og fram til lørdag kveld. Barnebarna ble så glade da vi hentet dem på skole og bhg. I dag tidlig fikk vi beskjed av barnehagen at det var tydelig på yngste at hen hadde kost seg sammen med oss på morgenen. Det var stas å høre syns jeg. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Fredsprisen til Maria Corina Machado, for kampen for demokrati i Venezuela.
|
|
|
#176 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Sikker? |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Etter å ha brukt litt tid på å tilpasse meg mitt nye prosjekt så må jeg si at jeg blir så glad av å få jobbe sammen med den gjengen
|
|
|
#180 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20I går, men det kommer til å fortsette i dag.
|
![]() |
|
|