Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-25, 12:44   #161
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg falt i en sleip bakke, tok meg for med hånda og den brakk ikke. Høres lite ut, men sist jeg gjorde det, med et mye mindre fall, så knuste beina i håndleddet som en sprø kjeks, pga benskjørhet. Så det betyr at benskjørhetsmedisinen begynner å hjelpe. Yey!

Dette gjorde meg glad også. Jeg husker den skaden din, og det er veldig godt å høre at benskjørhetsmedisin faktisk hjelper.

Gammel 06-10-25, 20:51   #162
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad fordi det er en skikkelig fin dag i dag med sol og nesten vårfølelse etter veldig mye regn i helgen. Og jeg har vært hos gynekologen, som er utrolig fin og hyggelig alltid, og han bekreftet at jeg er den ungfolen jeg føler meg som; samt (antagelig) frisk og rask.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-25, 20:56   #163
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Herlig, Apan!

Vi har en gutt fra Østerrike her; kom i dag; hyggelig middag og praten gikk lett. Skal være her frem til lørdag og på skolen med min sønn og bo hos oss.

Gammel 07-10-25, 17:29   #164
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Polyanna sitt innlegg, altså slutten, det ble jeg glad av.
Utover set er jeg glad for at arbeidsdagen er over og at jeg huska på å ta jobb-PCen hjem. Morgendagen blir avbrutt av legebesøk midt i arbeidstiden

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-25, 13:18   #165
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Enkel glede, ny jobb pc. Da håper jeg at etter litt oppsett og tyr, at jeg skal få mindre dataproblemer fremvoer, sånn f.eks at et ikekmå bytte på hvilken usb port dockingen går inn i et par ganger ti ldagen for å ha fungerende ekstern mus og tastatur. Og, veksle mellom lader eller ikke lader og prøve alle innstillignen i hver teamssamtale i håp om å få lyden inn i headsettet og ikke ut. Det ER tilkoblet og virker fint i MØTER, men ikke i SAMTALER... Vel vitende om at pc'n min skulle byttes ut denne høsten har jeg gitt opp forsøkene på å få de i orden, g tar tak i det igjen med ny pc heller og håper et meste har løst seg da. Jeg regnet med å få den i Kristiansand ved månedsskifte, men den dukket visst opp med posten i dag, så når it ansvrlig har fått satt opp lisenser og sånn så blir et ny pc på meg.

Men jeg.... jeg tar høstferie om 4 timer!

Gammel 08-10-25, 13:46   #166
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk endelig plantet ut ericaene mine.
Og sol og fint høstvær.

Gammel 08-10-25, 15:57   #167
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Internettet på jobben falt ut på søndag, og det har ført til masse problemer. Jeg har hatt tre nattevakter på rad der jeg måtte sitte utenfor soverommet mens beboeren sov, og har ikke kunnet gå omkring som jeg pleier. Mistet tilgang til journalsystemet gjorde jeg og. Og da jeg kom hjem i dag og skulle sette bilen på lading var ladeboksen frakoblet, og ville ikke koble seg til samme hva jeg gjorde. Da kjente jeg at jeg var lei ting som ikke fungerer. Men plutselig virket ladeboksen, og i samme øyeblikk kom det melding på Teams om at internettet er tilbake.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-25, 15:58   #168
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Og så er jeg veldig glad for bilen min. Den er så praktisk, og gjør livet mye enklere.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-25, 18:31   #169
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg heldigvis fått igjen pengene for flyreisen og parkeringen på Gardermoen, som jeg hadde booket i forkant.
For tur til Trondheim i helgen som ikke ble noe av siden flyet ikke klarte å lande I Trondheim.
Får ikke igjen hotellet like enkelt, visst så skal prøve via forsikringen.
Enda jeg ringte hotellet 2 ganger og ble rådet til å sende mail til hotels.com og så skulle hun som jobbet på hotellet lage et notat på bookingen, noe hun ikke har gjort iht Hotels.com. blæh.
Jeg har jo loggen på telefonen. Kanskje jeg kan krangle litt på det..

Gammel 08-10-25, 19:17   #170
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Vofsen og jeg på vår daglige litt lengre alenetur og igjen møtte vi på rådyr.

Gammel 09-10-25, 23:49   #171
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt (pene!) støvletter som passet traktorleggene mine! Endelig! De var nesten litt for vide, vanligvis så ser bena ut som et stappa pølseskinn hvis jeg i det hele tatt får på støvletter. Meget fornøyd.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-25, 00:34   #172
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg er omgitt av så innmari mange fine folk.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-25, 11:29   #173
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Helten og jeg er barnevakt fra i går kveld og fram til lørdag kveld. Barnebarna ble så glade da vi hentet dem på skole og bhg. I dag tidlig fikk vi beskjed av barnehagen at det var tydelig på yngste at hen hadde kost seg sammen med oss på morgenen. Det var stas å høre syns jeg.

Gammel 10-10-25, 13:30   #174
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fredsprisen til Maria Corina Machado, for kampen for demokrati i Venezuela. Så fortjent og riktig.

Gammel 10-10-25, 13:36   #175
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Fredsprisen til Maria Corina Machado, for kampen for demokrati i Venezuela. Så fortjent og riktig.

Det skulle jeg skrive. Veldig godt valg.

Gammel 10-10-25, 16:27   #176
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Sikker?
Problemstillinger som dukker opp når jeg leser er:
Knyttet til ytterste høyrekrefter i Europa og zionistene i Israel. Trump-supporter. Og noe av det første hun annonserer er at hun vil flytte Venezuelas ambassade til Jerusalem.

Jeg kjenner ikke stort til damen, men det skal ikke store lesingen til for å se at dette ikke er bare vakkert.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-25, 18:03   #177
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Etter å ha brukt litt tid på å tilpasse meg mitt nye prosjekt så må jeg si at jeg blir så glad av å få jobbe sammen med den gjengen IT-folk er min gjeng!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-25, 22:29   #178
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Møte med eldste barnebarn i dag, jeg på tur av buss og hun kom på. En hjertevarm klem i bussdøra.

Gammel 10-10-25, 23:10   #179
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne gjorde at jeg lo høyt!!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0244.jpg (19,7 KB, 203 visninger)

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-25, 09:11   #180
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

I går, men det kommer til å fortsette i dag.

Koooooooos med en bitte liten tantebaby. Det er noe helt herlig med å bysse en overtrøtt baby til den sovner og sitte ned en sovende baby på brystet. Det er noen år siden jeg hadde sånne små selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.