Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris
Opprinnelig lagt inn av esme, her.
Nei det vet jeg ikke.
Hvem har søkt om bevilgning til dette og ikke fått midler?
Jeg synes generelt at det er synd at det er så vanskelig å få offentlige midler til forskning, det er det eneste man kan være sikker på er noenlunde objektivt. Men jeg betviler ikke at det er vanskelig også her å få midler og jeg synes det er veldig dumt.
Men vil du skifte til en diskusjon om offentlig forskning versus forskning gjennom legemiddelindustrien nå?
Her er nok et eksempel på at du slenger ut en påstand som virkelig er kontroversiell, helt uten referanser på noe som helst. Altså, er det hold i dette eller er det hva du tror inni deg? Hva slags yrke har du egentlig? Er det ikke sånn i din yrkesgruppe at dersom man påstår noe som er kontroversielt så forventes det at man kan underbygge påstanden sin?
Jeg lurer på hva det er du kan her i verden, for når du diskuterer noe som jeg har peil på og ser argumentasjonsteknikken din med ville påstander, mistenkeliggjøring av de som er uenige med deg og total overseelse av hva andre kommer med faktakunnskaper så ønsker jeg å vite andre områder du antagelig bare fritt uttaler deg om på denne skråsikre måten. Du kan sikkert noe og da skal jeg legge vekt på hva du sier på det området.
Jeg kan bare si det nok en gang, det er ikke MIN EGEN kunnskap jeg baserer det jeg sier på men LEGERS, dvs dine kollegaer.
Resten av innlegget ditt er for usaklig og frekt til at jeg orker bry meg. Men hva slags relevans har forsking til vaksiner? Vel man kan ikke finne ut langstidsvirkningen og bieffekter uten å forske på det, enkelt og greit så ja, det er høyst relevant.
|