Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-25, 09:08   #541
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #7

The Bear, siste sesong. Jeg liker den veldig godt!

Gammel 05-08-25, 11:28   #542
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Nå har vi nettopp sett ferdig Ballard på Prime. En spin-off fra Bosch universet.
Jeg likte den godt. Liker også godt Bosch serien(e).

Vi ser også på Countdown, den er vel på Viaplay mener jeg. Med Jensen Ackles fra Supernatural i ene hovedrollen. Liker den godt. Ikke sånn helt, helt på topp, men grei underholdning.

Begge deler er politiserier.

Har også sett ferdig den siste sesongen av Criminal minds. Liker casten der, men mye av handlingen er litt oppbrukt.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-25, 12:13   #543
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Vi ser Better safe than single på Netflix sammen med datteren. Om koreanere som har vært single til langt oppi tyveårene og skal prøve seg på dating. Litt som Love IRL, bare mer koreansk.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-25, 12:56   #544
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og ungene koser oss med Tordivelen flyr i skumringen på TV2 play, jeg har et sterkt forhold til både boka og hørespillet som gikk på barnetimen på 80-tallet, og serien har en nydelig 70-tallsestetikk og glimrende skuespillere.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-25, 13:40   #545
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg og ungene koser oss med Tordivelen flyr i skumringen på TV2 play, jeg har et sterkt forhold til både boka og hørespillet som gikk på barnetimen på 80-tallet, og serien har en nydelig 70-tallsestetikk og glimrende skuespillere.

Enig! Knallflott serie!

Eg så crow girl på nrk. Den var så ekkel at eg anbefaler den ikkje.

Gammel 07-08-25, 18:48   #546
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som har sett Tordivelen flyr i skumringen: Er dette en ungdomsserie, eller passer den for voksne også, helt uavhengig av nostalgi?

Jeg tror jeg har lest boka, men jeg husker i tilfelle ingenting. Jeg husker derimot godt Agnes Cecilia, en selsom historie, og det får meg til å lure på om jeg har lest Tordivelen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-08-25, 18:57   #547
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser Wednesday sesong 2, del 1.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-25, 12:23   #548
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dere som har sett Tordivelen flyr i skumringen: Er dette en ungdomsserie, eller passer den for voksne også, helt uavhengig av nostalgi?

Jeg tror jeg har lest boka, men jeg husker i tilfelle ingenting. Jeg husker derimot godt Agnes Cecilia, en selsom historie, og det får meg til å lure på om jeg har lest Tordivelen.

Det er nok en ungdomsserie, men kan ses av alle, skikkelig svensk kvalitet med vakre bilder og kjente skuespillere. Ekstra moro for oss som har opplevd 70-tallet vil jeg si. Men forbehold om at det ikke kræsjer helt i de siste episodene da, jeg har ikke sett ferdig serien.
Jeg leste mye Maria Gripe i ungdommen (og hørte hørespillene), og tematikken i Tordivelen er nok litt lik Agnes Cecilia, mystikk, spenning, ulykkelig kjærlighet i gamle dager, uforklarlige/overnaturlige hendelser.

Sist redigert av Galathea : 08-08-25 kl 13:27.
Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-25, 13:07   #549
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi begynte på sesong 2 av Sandman i går

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-25, 14:36   #550
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Det er nok en ungdomsserie, men kan ses av alle, skikkelig svensk kvalitet med vakre bilder og kjente skuespillere. Ekstra moro for oss som har opplevd 70-tallet vil jeg si. Men forbehold om at det ikke kræsjer helt i de siste episodene da, jeg har ikke sett ferdig serien.
Jeg leste mye Maria Gripe i ungdommen (og hørte hørespillene), og tematikken i Tordivelen er nok litt lik Agnes Cecilia, mystikk, spenning, ulykkelig kjærlighet i gamle dager, uforklarlige/overnaturlige hendelser.

Takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-08-25, 00:16   #551
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et lite lys. Om Miep Gies og flere som hjalp å skjule Anne Frank og familien. Sterk og rørende.

Gammel 09-08-25, 09:41   #552
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har sett kjærlighet på spekteret, sesong 3. Og Ginny & Georgia ses 3. Elsket begge. Har begynt på Wednesday med mannen. Alt dette på Netflix.

I går så vi filmen om Robbie Williams, Better Man, på prime. Vi likte den godt.
I

Gammel 09-08-25, 19:22   #553
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser på the summer i turned pretty (som jeg jo er altfor gammel til) og hisser meg opp over hvor idioter nesten alle er.

Også ser jeg og mannen Brokenwood, eller Temu-Midsomer som vi kaller det. Har bare en episode igjen, så må vi finne noe nytt, mannen nekter å se den andre serien jeg nevnte.

Også har vi sett Traitors UK, fikk endelig mannen hekta på en reality serie, selvom han nektet å innrømme det. «Du kan godt sette på den serien din altså, sånn hvis du absolutt vil. Vi kan se en episode til hvis du veldig gjerne vil vite hva som skjer»

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-25, 20:57   #554
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Ferdig med Frikjent (jepp, late to the party) Netflix (forsvinner 14.aug.)

ser Dep. Q på Netflix - liker ikke at Assad har feil nan ref de to andre hovedpersonene, savner kamel vitsene til Assad. Og Rose minner meg om hjerter dronningen i Alice in Wonderland. Ja, hører lydbøkene om avd. Q og er på bok 6.

Tordivelen flyr I skumringen tv2 play

The gilded age på Hbo Max

Brokenwood på nrk
And just like that på hbo max
Wednesday s2 med familien
resten alene som jeg foretrekker....

litt ymse med andre ord

Sist redigert av Millen : 09-08-25 kl 21:35.
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-25, 23:14   #555
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens jeg venter på flere episoder med The summer I turned pretty, ser jeg My life with the Walterboys om igjen mens jeg venter på sesong 2 der. Det er jo omtrent samme historie på de to seriene. Men Conrad er mer sympatisk enn Cole på sitt vis, og Alex er verre enn Jere. Jackie har mer personlighet enn Belly, synes jeg. Men Walterguttene er for mange og for mye kaos!

Gammel 10-08-25, 01:59   #556
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og yngstejenta (17) strømmet Coyote Ugly i kveld. Disney+

Gammel 11-08-25, 12:57   #557
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Vekterne på Viaplay.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-25, 13:47   #558
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ser untamed nå på Netflix. Den liker eg!

Gammel 16-08-25, 13:52   #559
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Vi startet på Adolescence i går.

Gammel 16-08-25, 14:03   #560
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

I går så jeg Better man (Robbie Williams) på Prime, og den likte jeg veldig godt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.