Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Balkongvatning, tips og tricks?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-25, 20:11   #1
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Balkongvatning, tips og tricks?

Eg er litt lei av å bære bøtter med vatn frå kjøkkenet til tomatplantene mine på balkongen og lurer på kva slags løysingar andre har?

Leiligheita mi har vatnkran på bad og kjøkken, ingen utekran i blokka. Balkongen er heilt overbygd, så det er begrensa kor mykje regnvatn som kjem inn på han og.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-25, 20:57   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Balkongvatning, tips og tricks?

Har selvvanningspotter, og ekspanderende hageslange. Begge deler fra Biltema. Bor i rekkehus, men har heller ikke utekran, så bruker kranen på kjøkkenet med adapter fra Jula.
Broren min bor i blokk, og han skryter av dette dryppvanningssystemet.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-25, 21:20   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kobler hageslange til dusjen og trekker ut gjennom badevinduet.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-25, 21:24   #4
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjølvsagt utsolgt i heile området rundt Oslo, men det ser ut akkurat det eg treng

The glass is refillable.
Gammel 21-07-25, 09:11   #5
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bærer 10 liters vannkanner for å vanne på balkongen. Trenger fire slike for å få vannet skikkelig og synes det går ganske kjapt og greit.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-25, 10:01   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har selvvannigspotter og et sånt soldrevet selvvvaningssett: https://www.clasohlson.com/no/Garden...ning/p/31-5935

Jeg har ikke balkong, men bruker det på terrassene mine og i drivhuset. I tillegg har jeg sånne her i feks pallekarmer: https://www.grontfokus.no/drivhus/ti...kaAuypEALw_wcB

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-25, 15:54   #7
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Sjølvsagt utsolgt i heile området rundt Oslo, men det ser ut akkurat det eg treng

Var det dryppvanningssystemet du tenkte på? De har det til 15 potter flere plasser i Oslo ser jeg.
https://www.clasohlson.com/no/Dryppv...nter/p/31-6808

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-25, 16:18   #8
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Fann eit anna enn det du lenka til på klikk og hent, var visst noko rusk i systemet i går.

The glass is refillable.
Gammel 21-07-25, 16:23   #9
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Biltema pottene.

Gammel 21-07-25, 16:54   #10
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Altså, eg har sjølvvatningspotter. Men tomatene mine treng meir vatn i denne varmen. Men det solcellesystemet ser lovande ut

The glass is refillable.
Gammel 21-07-25, 17:41   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med mitt solcelleopplegg. Funker veldig bra til tomater og agurker i drivhuset.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.