Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Både i går og i dag - Tons of Rock! Ungen er på jobb der oppe, og kjøpte billett til mora, som elsker Muse og ellers mye heavy og gitartungt. Jeg dro opp etter jobb, shuttlebussene funket kjempefint, inngangen gikk knirkefritt, hyggelige folk overalt, masse kul musikk, trasket rundt alene og fikk med meg at fra gammel progheavy til det svarteste svarte metall. Veldig gøy å se på folk og deilig å være alene og bare kunne surre rundt, se på folk, kjøpe digg mat, sette seg på gresset pg vifte lit med tærne mens jeg så både unge pg gamle metallrockerne gi alt på diverse scener. Og imponerende logistikk, altså. Alt fra innslipp til søppelsortering, korte matkøer, digg Mojito, ingen dokø og helt fantastisk lyd når MUSE gikk på. I tillegg funket shuttlebuss tilbake til toget mitt helt supert, og toget korresponderte med bussen.
Ungen stakk ut blant publikum et par ganger og ga moren sin en klem - og jeg kjøpe meg en rosa Tons-T-skjorte, som blir perfekt til svart dressjakke på jobb. I dag hadde jeg en lang samtale med Ungen før hun drop på jobb på Ekeberg igjen, og hun var superfornøyd med at den gamle mora hadde det så fint i går.
(Og i morgen spiller at av mine favorittband, så jeg vurderer en tur opp igjen - må bare telle over feriepengene først.)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Sist redigert av Pøblis : 27-06-25 kl 15:39.
|