|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Kan vi snakke litt om Iran - Israel/USA - krigen?Jeg syns utviklingen i midtøsten nå er mildt sagt skremmende.
![]() |
#2 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Kan vi snakke litt om Iran - Israel/USA - krigen?Sånn verdenskrigmessig; hvis Iran nå angriper USA, og USA peker på artikkel 5 i NATO: Må vi sende tropper til midt-Østen da?
![]() |
#3 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan vi snakke litt om Iran - Israel/USA - krigen?Jeg anerkjenner at Palestinernes land ble okkupert og anektert av Israel da Israel ble etablert i et område palestinerne allerede bodde i. Etter det har Israel fortrengt palestinerne og i stor grad også okkupert mange boligere som faktisk var palestinsk eide. Hvem i helsikes trodde at å gi jødene et landområde som allerede var bebodd skulle gå bra og uten konflikter? Jeg anerkjenner også at områdene er tapt for palestinerne, og at de nå er utsatt for et folkemord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan vi snakke litt om Iran - Israel/USA - krigen?
Jepp. Vi er langt forbi «forsvare seg». Det pågår et folkemord som vi ser på med åpne øyne fordi vi har berøringsangst.
![]() |
![]() |
|
|