Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag? #03

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-25, 12:39   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #03

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Idag lurer jeg på hva vi skal ha til middag, hva har jeg lyst på, hva har vi hus, og det viktigste hva gidder jeg lage.

Her pleier sånne dager å ende med speilegg på brødskive med en gulrot til.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-25, 12:47   #2
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Her pleier sånne dager å ende med speilegg på brødskive med en gulrot til.

Gulroten forbauser meg, og mangelen på sprøstekt bacon.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-25, 12:49   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Gulroten forbauser meg, og mangelen på sprøstekt bacon.

Gulroten er bare et alibi for latmannsmiddag, og sprøstekt bacon? Det hørtes ut som mer jobb.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-25, 09:17   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Gulroten er bare et alibi for latmannsmiddag, og sprøstekt bacon? Det hørtes ut som mer jobb.

Joda, men jeg synes det er sinnsykt godt. Dog er det for fett til at jeg ordner det ukentlig, det er mer som i månedlig kanskje.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.