|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#701 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Vi får besøk fra Danmark i dag. Snuppa var ute og reiste i vinter, og i dag får vi besøk av en av jentene hun reiste med. Jeg vil ikke tro at vi kommer til å se dem så veldig mye, men det er bestilt pizza hjemme i morgen. Så vi får i hvert fall sagt "hei".
![]() |
![]() |
#702 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Så utrolig fint å lese om både gode karakterer og ungdommer som endelig kan gjøre helt vanlige ting. Det er noe ekstra med det altså.
![]() |
#703 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Det har vært litt utskiftning i nabolaget de siste årene, og det har kommet til flere familier med barn i barnehage- og barneskolealder. Og det er så koselig å høre dem leke ute, masse liv og leven.
![]() |
#704 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19En tidligere kollega fra Latvia er i Norge for å jobbe, og tok kontakt og lurte på om vi kan treffes. Har ikke sett henne på ett år, så det gleder jeg meg til.
![]() |
#705 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg var på samling i dag med jobb, kolleger fra hele verden. Måtte presentere og det gikk fint. Jeg har så godt av slike ting, men har gruet meg fryktelig.
![]() |
#706 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Well done |
![]() |
![]() |
![]() |
#707 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg har støvsuget og vasket gulvene i leiligheten, og det kjennes reint ut å gå barbeint - ikkeno' bøss å tråkke i! |
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Igår og idag har jeg gjort ting jeg har utsatt lenge, fordi det er ubehagelig og langt utenfor min komfortsone. Psykologen ga meg en dytt igår så nå er det gjort.
![]() |
#709 |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19
Supert! Du er flink!
![]() |
#711 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Kan oppdatere med at den ene bedriften ringte meg noen timer etterpå, kunne ikke hjelpe meg, men forklarte hvor jeg kunne henvende meg videre. Så det står nå på planen torsdag eller fredag. Mulig det blir fredag, for imorgen skal jeg til tannlegen og det er hvertfall ubehagelig og noe jeg definitivt ikke liker.
![]() |
#712 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Jeg ha en akkurat blitt-tenåring(eldste mormorjententa) i huset for noen dager.
![]() |
#713 |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Så hyggelig, Nextlife.
![]() |
#714 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Tannvondten min, eller ikke så vondten, er faktisk ikke så vondt. Så det gjør ikke noe at jeg ikke er hjemme og klarer p følge det hver 6. time regimet. Det blir tre ganger i døgnet i stedet for 4, men det går greit. Det er ikke vobdere enn at det får helt fint. Det er luksus. Det kjentes ikke helt slik ut i går, men det gikk fort over. (Jeg trakk altså en jeksel i går ettermiddag. ) Det spiller sikkert også inn at jeg har jo så nsett hatt vondt i den tanna da, den var sprukket, så det er ikke så mye vondere enn det.
![]() |
#715 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19Ikke bare glad, men superstolt mamma! Eldste har holdt strålende bachelorkonsert på Musikkhøgskolen denne uken
![]() |
![]() |
|
|