|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#521 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva hører du på nå?Eeeelsker den nye singelen til Twenty one pilots. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#522 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva hører du på nå?Og har begynt å få sansen for Ren. Fasinerende hvordan han nærmest skifter personlighet. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#523 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du på nå?Som den oldisen jeg er har jeg dratt fram mere oldismusikk. Denne gangen en gammel Supertramp, mer bestemt "Breakfast in America". Her kan jeg synge med, men gjør ikke det av hensyn til medpassasjerene på toget inn til Oslo S. |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva hører du på nå?
Jeg også. Ble nesten sur da guttungen min ikke like det i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører du på nå?Fortsatt gamle greier, denne gangen Pavlov's Dog, nærmere bestemt skiva "At the sound of the bell" etter å ha hørt på "Pampered menial" med samme band. |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva hører du på nå?
![]() |
|
|