Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kjøkkenutstyr for å lage ganske mye mat samtidig

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-25, 22:50   #14
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøkkenutstyr for å lage ganske mye mat samtidig

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Mulig ting har endret seg, men Ankarsrum Assistent (tidl. Electrolux Assistent) er kjent for å være større og kraftigere enn andre kjøkkenmaskiner.

Etter mange år med Kenwood arvet fra svigermor investerte jeg endelig i en ankarsrum, og livet er uendelig mye enklere. Det er null problem å piske smør og sukker til 2-3 kaker hvitt, mandelmaling til 8 kransekaker er unnagjort på sekunder, og en hjort blir brått til mange kg kjøttdeig. Nå mangler jeg bare pastatilbehøret, så er alt på stell.

Noe lages for salg eller dugnader, men hovedgrunnen til at jeg trenger store og effektive maskinger er at jeg syns det er kjedelig å lage middag hver dag. Derfor lager jeg heller lasagne/moussaka/kjøttsaus for et år av gangen og fryser ned.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.