Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bursdagsgave til student jente 23 år - haster

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-25, 22:59   #1
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Bursdagsgave til student jente 23 år - haster

Skal i familie feiring på lørdag, og i samme forbindelse har en annen niese bursdag til uka, 23 år. Hun er student i Trondheim, hjemme for sommeren. Lyst til å gi henne gave til rundt 300 kr, er helt blank.
Ikke lyst til å gi gavekort, Rituals (vips er ett alternativ om jeg kommer på noe).
Vet ikke helt hva interesser er så det blir vanskelig.

Gammel 12-06-25, 23:13   #2
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsgave til student jente 23 år- haster

Ei flaske crémant og god sjokolade.

Gammel 12-06-25, 23:36   #3
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Det glemte jeg- hun drikker ikke alkohol. Men noe alkoholfritt kan gå.
Da kommer neste spm. hva er godt alkoholfritt? (jeg tåler ikke epler, og synes alt alkoholfritt er med epler...) og ja jeg holder kaffe, te, brus osv utenom.

Gammel 13-06-25, 06:54   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Polet har en veldig stor og fin alkoholfri avdeling, er min erfaring.

23 år gamle studenter har vel gjerne ikke så god råd, så alt ekstragavant vil jeg tro er kjærkomment? Jeg ga nylig min niese en sukkulent og et fint kort i tillegg til penger på Vipps.

Gammel 13-06-25, 07:07   #5
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sprudlande Margaret?

Gammel 13-06-25, 08:13   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øredobber, en god håndkrem, dusjsåpe e.l., en koselig kopp (mummi- eller f.eks de jumbokoppene til Le Creuset) sammen med en pose god te, eller god te sammen med en fin boks til å ha den i, og en teklype, en bokklassiker (Austen, Brontë e.l.) med byttelapp, kule sokker, lipgloss eller god lipbalm med solfaktor, kul totebag, matpapir/-poser med bivoks, stilig drikkeflaske eller termokopp ...

Gammel 13-06-25, 08:16   #7
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min 23 åring ville blitt glad for kosesokker, litt luksus hånd/kroppskrem eller dusjsåpe og bøker. Eventuelt god te, kaffe eller sjokolade.

Som en sier over her. Studenter har som oftest dårlig økonomi og produkter i en prisklasse over det de selv kan kjøpe er ofte populært.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-25, 10:28   #8
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Studenten min på samme alder blir veldig glad for gavekort på Kaffebrenneriet, sushirestaurant, matbutikk , ellers så har polet mye fristende alkoholfritt nå.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-25, 10:52   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strikker hun? Min 20-åring har blitt en ivrig strikker, men synes garn er dyrt. Så det setter hun pris på å få i presang.

Gammel 13-06-25, 12:30   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Kjæresten til eldsten min elsker Sol de Janeiro duftene. Kroppsspray og bodylotion.
Jeg har kjøpt den lyserosa og hun ble veldig glad for det.
Må innrømme at jeg selv bruker kroppssprayen etter det tipset i fjor. Lukter veldig godt.

Gammel 13-06-25, 12:33   #11
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Fasiten ble melkehjerter og den flasken Zulu linket til.
Takk for tips alle sammen.

Gammel 13-06-25, 22:57   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Det glemte jeg- hun drikker ikke alkohol. Men noe alkoholfritt kan gå.
Da kommer neste spm. hva er godt alkoholfritt? (jeg tåler ikke epler, og synes alt alkoholfritt er med epler...) og ja jeg holder kaffe, te, brus osv utenom.

Polet har en god alkoholfri drikke med brungebær. Mine to synes den er topp.

Gammel 13-06-25, 23:09   #13
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Sv: Bursdagsgave til student jente 23 år - haster

Den med bringebær er god, kjøper den selv ofte. Den finnes også på Meny.

Gammel I går, 10:21   #14
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva koster et toast-jern? Det er et must for studenter og tørt brød

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 12:15   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Hva koster et toast-jern? Det er et must for studenter og tørt brød

Kitchn har ofte slike på kampanjetilbud, og jeg har gitt det til tantebarn i studentalder. Det har vært av typen sandwichgrill, plater med riller, uten brødskiveformede fordypninger. Tror det er av merke sabor.

Nå har Millen kjøpt da, men det er alltid andre som trenger tips.

Gammel I går, 12:54   #16
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Vi kjøpte et helt greit toastjern på Coop Obs for lenge siden til ok pris. Det er i daglig bruk og holder bra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.