Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-25, 18:02   #681
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19

Så flott, GinaK! Skjønner du er stolt!

Gammel 12-06-25, 19:03   #682
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Lillesøster og Bonusgutten gikk inn på Mega alene, og da de kom hjem fortalte Lillesøster at "Jeg snakket med en av de som jobbet i butikken, for vi fant ikke safta"

Jeg begynte nesten å grine.

Det hadde aldri skjedd bare for noen uker siden. Flere ganger i uka sitter jeg med følelsen av at vi får en ny unge.
Det er jo normalen for mange, men for oss er slike ting giga-store.

Gammel I går, 14:16   #683
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

GinaK

Telefon fra sønn, som endelig kunne komme med gode nyheter om neste år. Han har fått plass på den ene av to folkehøyskoler som han hadde søkt på. -Den som nok er aller best på hans musikkretning. Jeg unner ham så veldig å få gode nyheter etter en del nedturer og altfor mye usikkerhet. Og så blir det godt for ham å flytte hjemmefra til høsten. Nå har jeg slengt inn fridagssøknad for meg, så jeg får kjørt ham hele veien oppover til skolestart. Hurra!

Ja og også hurra for at kommunen min har tatt til fornuft, og vedtatt regnbueflagging foran rådhuset og tillatt regnbueflagging ved skolene. Vakkert å se bilder fra både rådhus og barneskole på FB nå.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 14:28   #684
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

GinaK: Det var godt å høre om begge to.

På Elvebakken er det lett å være sosial hvis man vil. Man kan engasjere seg i en av de mange revy-gruppene, og de finner på masse. Vi så knapt snuppa på de tre årene hun gikk på den skolen.

Gammel I går, 14:28   #685
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gode eksamensresultater gleder meg også i dag, eldstejenta er straks ferdig i 10. klasse, har vokst veldig dette siste året og opplever mestring og gode karakterer! Hun kommer dermed til å komme inn på førsteønsket på vgs, framtidsutsiktene ser lyse ut, jeg håper også på et sosialt løft for henne neste skoleår.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 14:45   #686
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Melding fra guttungen at han har bestått teoriprøven for førerkort (innrømmer at jeg hadde glemt at han skulle det i dag ).

I går: At minstejenta kom hjem på sommerferie.

Koselig å lese om resultater og mestring, og kanskje spesielt minsten til GinaK, som jeg har tenkt mye på, fordi jeg har "kjent" han i 2005-tråden. Håper han får fine år på Elvebakken! Og Lillesøster i Serafin-familien, som drar på kjøpesenter som en hvilken som helst tenåringsjente, og spør fremmede voksne om hjelp i butikken. Det er så nydelig å høre om.

Gammel I går, 17:10   #687
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir virkelig glad av alle de fine innleggene her!

Gammel I går, 18:10   #688
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

I dag tok vi gjestene opp til Holmenkollen så de fikk sett det de ønsket seg, nemlig hoppbakken. Vi vandret og tittet og spiste og kjøpte et minipuslespill. Nå har Helten tatt dem med på snookerklubben igjen, de ba om det selv. Jeg er utslitt og på vei hjem.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 18:18   #689
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, jeg sitter ute på terrassen med en kald pils og nyter sommervarmen, og hører noe jeg er ganske sikker på er Bobbysocks fra et sted i byen (Festningen?). Får lyst til å synge med: "ænd vill ååål bi veiting for the mååårniiiiing .."

Sist redigert av My : I går kl 18:26.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 18:26   #690
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke festival det nå, My? Sommerfest?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 18:29   #691
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Det høres slik ut ja. I tillegg til at vi har vår egen lille bydelsfestival her, så nå hører jeg faktisk to konserter samtidig. Fra Festningen, der Bobbysocks har blitt skiftet ut med noen jeg ikke drar kjensel på, og en eller annen bakgårdskonsert nedi Ila. Sommeren altså.

Gammel I går, 18:59   #692
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hørte Trondheim rocks, men ikke konsertene dagen etter, tror jeg. Må a vært vindretningen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 19:18   #693
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Ja, vi hørte Justin Timberlake i går, det er jo enda lenger unna oss enn festningen, men en del av avstanden er over vann, og da bærer lyden godt. Kunne ikke skjelne sangene, men hørte bassen. Nå hører jeg Vassendgutane klart og tydelig.

Gammel I går, 20:43   #694
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Så fint å lese om alle her inne

Jeg har i løpet av én uke så skal jeg på hele 6 konserter, og Operaen og Filharmonien er allerede overstått. Fantastiske opplevelser begge to

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.