|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gode deksler til mobil?Jeg er en enkel sjel og ønsker meg bare et enkelt og holdbart deksel til mobilen. Har hatt et gjennomsiktig et i et halvt år, men det blir jo så gult og ekkelt på sidene, enda jeg vasker både hender og deksel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Gode deksler til mobil?Jeg foretrekker de helt enkle silikondekslene Apple selger.
![]() |
#5 |
Glad
|
![]() Sv: Gode deksler til mobil?Jeg har kjøpt fra ideal of sweden. Er veldig fornøyd med hvor solid det er, og at man bruke ladeplate. Kjøpte et på salg så da ble det ikke så dyrt. Kjøpte også case til AirPods fra samme sted.
![]() |
#6 |
Javel?
![]() Sv: Gode deksler til mobil?Jeg endte med å bestille et fra Apple, sånn farget. Er så lei blanke som blir gule og ekle etter en stund, selv om jeg vasker med det ene og det andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Gode deksler til mobil?Hva mener du med blanke som blir gule? Link? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gode deksler til mobil?Jeg går alltid for silikondeksel fra Apple. Sitter godt i hånden og det holder lenge uten å bli for slitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Javel?
![]() Sv: Gode deksler til mobil?
Det er sikkert forskjell på plasten de er laget av. Mitt forrige vsr fra desember, og nå var det gult og ekkelt på kantene, uansett hva jeg vasket med (røyker ikke, altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Javel?
![]() Sv: Gode deksler til mobil?
Silikondeksel i en fin farge fra Apple var vel det jeg bestilte, ja. |
![]() |
![]() |