Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gode deksler til mobil?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-25, 08:53   #1
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Gode deksler til mobil?

Jeg er en enkel sjel og ønsker meg bare et enkelt og holdbart deksel til mobilen. Har hatt et gjennomsiktig et i et halvt år, men det blir jo så gult og ekkelt på sidene, enda jeg vasker både hender og deksel.

Tips til et du er fornøyd med? iPhone her.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-25, 09:29   #2
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gode deksler til mobil?

Mous.
Ikke det billigste akkurat, men det har redda både min og eldste sin mobil flere ganger.

Gammel 04-06-25, 16:53   #3
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg foretrekker de helt enkle silikondekslene Apple selger.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-25, 19:16   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg foretrekker de helt enkle silikondekslene Apple selger.

Jeg også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-25, 15:47   #5
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt fra ideal of sweden. Er veldig fornøyd med hvor solid det er, og at man bruke ladeplate. Kjøpte et på salg så da ble det ikke så dyrt. Kjøpte også case til AirPods fra samme sted.

Gammel 06-06-25, 16:57   #6
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg endte med å bestille et fra Apple, sånn farget. Er så lei blanke som blir gule og ekle etter en stund, selv om jeg vasker med det ene og det andre.

Gammel 06-06-25, 17:43   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva mener du med blanke som blir gule? Link?
Jeg har et blankt og tykt deksel, har ikke merka noe gult. Hatt det i et halvt år nå. Kjøpte det på Eplehuset, Tech21 er kanskje merket.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-25, 18:48   #8
Bonzai
Superaktiv

Bonzai sin avatar

Medlem siden: May 2008
Bonzai er litt kulBonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Jeg går alltid for silikondeksel fra Apple. Sitter godt i hånden og det holder lenge uten å bli for slitt.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-25, 21:06   #9
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hva mener du med blanke som blir gule? Link?
Jeg har et blankt og tykt deksel, har ikke merka noe gult. Hatt det i et halvt år nå. Kjøpte det på Eplehuset, Tech21 er kanskje merket.

Det er sikkert forskjell på plasten de er laget av. Mitt forrige vsr fra desember, og nå var det gult og ekkelt på kantene, uansett hva jeg vasket med (røyker ikke, altså ).

Gammel 06-06-25, 21:07   #10
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bonzai, her.

Jeg går alltid for silikondeksel fra Apple. Sitter godt i hånden og det holder lenge uten å bli for slitt.

Silikondeksel i en fin farge fra Apple var vel det jeg bestilte, ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.