Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pride-avatar!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-25, 13:52   #41
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pride-avatar!

Jeg er inne og legger hjerte på alle sider på facebook som nå har nytt profilbilde med regnbue. Leser kommentarfelt og grøsser over alt folk får seg til å si/mene. Syns det er så mye grums både i verden og kommentarfelt at vi må gjøre en innsats andre veien.

Vi har kjøpt digert balkongflagg som skal henge ute hele juni (men festet røyk i stormen i går så jeg må ut og sette på nytt feste for å sette opp flagget igjen, men da skal det være oppe hele tiden som det var de første dagene - bare det slutter å regne ... )

Sist redigert av Fluke : 05-06-25 kl 14:07.
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 14:05   #42
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Om det er lov med litt hjertesukk i denne tråden også: er jeg den eneste som føler pride er ekstra viktig i år? Om noen f.eks. har vært inne på Nationaltheatrets FB-side og lest reaksjonene på deres pride-innlegg så er det ganske sjokkerende. Og jeg har lest flere andre som får samme reaksjoner.

For meg så virker det som å bytte til pride-logo har mindre preg av pink-washing i år, og mer faktisk aktivisme og motstand mot hvor konservative krefter vil drive verden.

Jeg er enig. Fikk med i sidesynet en post (men kvalitetssjekket ikke, så gudene vet) om hvordan en hel del av de amerikanske tech-selskapene nå lar være å fronte Pride i logoene sine. Det er et godt argument for hvorfor det er et poeng bare å legge inn regnbue i juni, selv om man kanskje ikke gjør så mye annet - man viser solidaritet, i det minste.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 14:42   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min nye avatar.

Med god hjelp har jeg nå fått laget en prideavatar med den virkelige Tjorven. Men akkurat dette bildet er bare helt hysterisk ... det er av hun som spilte Tjorven i Saltkråkan, men hvis det bildet hadde blitt presentert for moren min tror jeg hun hadde trodd at det var meg som 9-åring. Det er med god grunn at jeg lød navnet Tjorven i småskolealder, assa. Håret mitt stod til og med litt sånn uregjerlig ut på sidene.

Gammel 05-06-25, 14:46   #44
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Deltar

*Edit* nope….må visst prøve igjen

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 15:03   #45
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Om det er lov med litt hjertesukk i denne tråden også: er jeg den eneste som føler pride er ekstra viktig i år? Om noen f.eks. har vært inne på Nationaltheatrets FB-side og lest reaksjonene på deres pride-innlegg så er det ganske sjokkerende. Og jeg har lest flere andre som får samme reaksjoner.

For meg så virker det som å bytte til pride-logo har mindre preg av pink-washing i år, og mer faktisk aktivisme og motstand mot hvor konservative krefter vil drive verden.

Helt enig med deg Tallulah. Jeg har vært glad i å markere med regnbuer lenge. Men, i fjor var første gang jeg følte behov for å kjøpe flagg og faktisk begynne å flagge. Det er en så hard og vond fiendtlighet her at jeg sliter med det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 15:12   #46
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spurt Chat GPT, men det tar tid. Jeg tør ikke å bytte ut originalen ettersom jeg ikke vet om jeg har den lagret noe sted. Den er på vei kjørende Formula bil så den må bli der.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 17:27   #47
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har spurt Chat GPT, men det tar tid. Jeg tør ikke å bytte ut originalen ettersom jeg ikke vet om jeg har den lagret noe sted. Den er på vei kjørende Formula bil så den må bli der.

Det er vel litt regnbuefarger på den hjelmen uansett. :myser:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 17:31   #48
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ikke helt hvordan jeg skifter avatar. Må øve meg litt. Jeg har jo ikke en avatar nå en gang.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 18:12   #49
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opplever det samme som deg, Tally.

Det kommentarfeltet er så trist.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 05-06-25 kl 18:35.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 18:14   #50
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får bare at det ikke går å laste opp avataren. Får prøve litt mer.

Gammel 05-06-25, 18:17   #51
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Samme gjør jeg.

Gammel 05-06-25, 19:03   #52
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Det er vel litt regnbuefarger på den hjelmen uansett. :myser:

Ja, jeg la merke til det når jeg tenket på hvordan man kunne lage den mer regnbuefarget.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-25, 23:39   #53
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg får bare at det ikke går å laste opp avataren. Får prøve litt mer.

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Samme gjør jeg.

Er dere på denne siden her: http://foreldreportalen.no/forum/pro...?do=editavatar ?

Vær klar over at det er en størrelsesbegrensning her. Hvis dere går inn hit og velger 100 x 75 (avatar), så kan dere laste opp et bilde og få det skalert ned til passende størrelse for avatarer.

Håper det ordner seg!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-25, 19:53   #54
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Trenger visst ikke skifte jeg.

Egentlig ikke jeg heller.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-25, 22:05   #55
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 09-06-25, 12:31   #56
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ChatGPT var veldig samarbeidsvillig.

Gammel 09-06-25, 12:43   #57
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg fikk det til. Jeg fikk det egentlig til hele tiden, men trykket litt for mange gangers om gjorde at det ble feil.

Gammel 09-06-25, 16:45   #58
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

I og med at hun som representerer meg som avatar er fra Pride and prejudice, så føler jeg meg representert gjennom hele året.

Gammel 09-06-25, 17:06   #59
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

I og med at hun som representerer meg som avatar er fra Pride and prejudice, så føler jeg meg representert gjennom hele året.

Ja!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-25, 22:57   #60
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

elskede Adrienne har regnbuet meg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.