|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Typisk at ...
Dette er også meg. Verdens største kløne, men også med en viss porsjon uflaks når det gjelder det å få vondter (løse skruer og spikre på ting jeg bruker, fliser som stikker opp av verandagulvet der jeg går, insekter som har gjemt seg der jeg sitter, osv.). Jeg bruker derfor typisk en del, nettopp fordi det er typisk meg. Jeg kan også finne på å bruke typisk om noe uheldig og "forsinkende" som skjer dersom jeg har dårlig tid, ikke fordi det er typisk meg, men fordi det skjer den dagen jeg er for sent ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Typisk at ...Ja, jeg bruker også typisk når det er "typisk meg å gjøre xx dumt". Som nå for tiden: Typisk meg å legge igjen et spor av eiendeler hvor jeg enn er.
![]() |
#23 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Typisk at ...Men også: typisk min flaks at kortholderen min dukket opp på hittegods dagen før jeg hadde tenkt at jeg nok måtte skaffe nye kort, etter å ha mistet den på toget forrige uke.
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Typisk at ...
Ja, det er jo også veldig typisk - eller ironisk? - at alle eksemplene til Alanis Morrisette egentlig ikke er ironiske i det hele tatt.
![]() |
|
|