Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva ønsker du deg akkurat nå?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-25, 09:46   #21
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg akkurat nå?

Klær som passer og ser bra ut.

Gammel 29-05-25, 10:16   #22
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg plukket fram gitaren min fra skapet sist helg og fant til min begeistring ut at jeg fortsatt kunne bladspille de enkleste klassiske stykkene på det gamle repertoaret mitt selv om jeg ikke har tatt i gitaren på 10 år eller noe, og ikke spilt jevnlig siden før ungene ble født. Så da begynte jeg å ønske meg en gitar til som jeg kan ha i pendlerleiligheten så jeg faktisk realistisk kan øve meg opp igjen. Så da bestilte jeg meg straks en gitar. Den blir levert i dag, så vi kan fortsatt si at jeg ønsker meg den.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 10:37   #23
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte en ny Lois fra Vakre Vene i går. Satser på at den passer.

Ellers ønsker jeg meg ny sofa til vi flytter. Mulig jeg klarer å pushe den schvære vi har på han som kjøpte huset, men kan ikke bestille ny før jeg vet. Og det er 6-8 uker bestillingstid på ny.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 10:49   #24
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fyller 50 hvert øyeblikk, men klarer ikke å hoste opp et eneste ønske.

Trenger skalljakke, da. Den jeg har er revnet og 15 år gammel.

Det eneste jeg virkelig ønsker meg er en totalforvandling av hagen. Og det koster sikkert en halv million.. Som jeg ikke har. Og sikkert heller ikke får i gave.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 11:09   #25
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Akkurat nå ønsker jeg meg mest av alt at datteren får MR og mulig operasjon av ankelen så raskt som mulig. Av materielle ting har jeg lyst på en linbukse (tror det blir en fra Part Two), nye sportsbriller som sitter godt fast på et lite hode, og høye fjellsko.

Gammel 29-05-25, 11:21   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg reker til middag i morgen.

Dessverre er jeg veldig mye mer glad i reker enn resten av familien.

Gammel 29-05-25, 11:37   #27
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja, linbukse ja. Det kommer jeg til å ønske meg om noen uker. Den knallrosa jeg har, er merkelig nok krympa i skapet...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 13:02   #28
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vesker. Jeg ønsker meg liten og mellomstor skinnveske.
.

Gammel 29-05-25, 13:04   #29
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg ellers også en solstol til balkongen som kan slås sammen til å bli veldig liten, men også er veldig komfortabel å sitte i.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 13:06   #30
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ønsker meg ny fiskestang til ørretfiske. Min gamle er for tung så jeg blir sliten av å bruke den.
Jeg ønsker meg også uteblomster og en klatreplante, så det skal jeg kjøpe i helga.
Nye joggesko og t-skjorter er på ønskelista.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 16:23   #31
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye sneakers, for eksempel disse: https://nelly.com/no/produkt/adidas-...g_304869-5b13/

Gammel 29-05-25, 17:51   #32
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg også en veldig dyr ring, og en dyr veske. Mulig jeg kjøper meg en av delen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 18:25   #33
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

En fin sommerkjole og ny piercing.
Og at nav ikke har 8 uker saksbehandlingstid på sykepenger… Henger litt sammen de to der.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 19:46   #34
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg ønsker meg flere utemøbler, vi har egentlig to soner til som skal innredes. Men for noen priser! Også bruker man det 15 minutter når sommeren sveiper innom.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-25, 13:51   #35
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Nytt kjøkken og nye joggesko.

Og at jeg kan spole to døgn tilbake og unngå en grov tabbe...

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-25, 14:43   #36
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En personlig shopper. Trenger nye sko og kontorantrekk, men orker bare ikke butikker og shopping.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-25, 14:46   #37
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mulig jeg også ønsker meg en sånn dyr regnponcho fra Johnny Love.
https://www.companys.no/produkt/johnnylove-embla-black/

Gammel 30-05-25, 14:47   #38
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har slanket meg ganske mye, og trenger derfor alt nytt av klær. I tillegg har jeg lyst på en diamant til i allianseringen min som nå er passelig etter å ha vært for liten i noen år.

Gammel 30-05-25, 14:50   #39
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ønsket meg disse sneakersene fra skechers i noen måneder
https://xcdn.next.co.uk/common/items...size,width=640
Nå har jeg gitt opp å finne dem på tise eller finn, så de ble bestilt i går.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-25, 15:30   #40
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat bestilt og mottatt nokså mye klær, så skal prøve å ikke ønske meg noe! Jeg har kjøpt to dyre shorts, som jeg ser litt kledd ut i, så nå er jeg mer klar for sommerferie som ikke er kun strand. Har også kjøpt fire par nye sko fra Sapatos.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.