|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd
Samme her, jeg får sjelden spørsmål om ekstra bilder, mål o.l. Jeg synes det er mindre jobb å legge inn litt ekstra informasjon i utgangspunktet, enn å svare på masse spørsmål i etterkant.
#2 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådJoda, enig der. Men dette er en Nudie-bukse med oppgitt størrelse. Jeg gidder ikke måle livvidde og lårvidde for å oppgi i teksten - folk vet vel stort sett hvilken størrelse de bruker i jeans?
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Samme her. Det overrasker meg ofte at folk gidder styret med å selge ting for 50-100-200 kr.
![]() |
#4 |
<3
Fordi at hvis man har flere varer, f.eks, så kjøper noen flere varer samtidig. Jeg legger ut billigere for å være sikrere på å få solgt.
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
For oss er det egentlig essensielt for å få månedsbudsjettet til å gå opp for tiden (særlig med ferien som kommer), men jeg orker bare ikke styret nå. Og i ryddesjau må vi bli kvitt så mye.
#8 |
<3
![]() Sv: GruffetrådMen. Det irriterer meg ikke at de spør, det irriterer meg at de ikke svarer. Jeg hadde klart meg med et «takk».
|
|