Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-25, 17:23   #581
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19

I dag er jeg glad jeg spurte fastlegevikaren om hva slags ujevnheter i/under/bak puppeområdet man skal sjekke nærmere og at hun tok en grundig sjekk og konkluderte med at «kulen» eller bulken mest sannsynlig er ribbeinet mitt (som jeg har slått skikkelig i ungdomstiden) og ikke noe skummelt.
Uansett på tide å starte mammografiprogrammet så da blir det sånn. Men det tar tid å finne ut hvordan denne kroppen faktisk er satt sammen under alle kiloene som kamuflerte ting.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 17:31   #582
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Men det tar tid å finne ut hvordan denne kroppen faktisk er satt sammen under alle kiloene som kamuflerte ting.

Ja det har jeg lagt merke til også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 18:01   #583
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Vi har fått ny teknologi på jobb som gjør at vi nattevakter får blitt litt bedre kjent. I stedet for å sitte på vært vårt sted hele natten kan vi nå være sammen. Så nå har jeg blitt bedre kjent med de andre nattevaktene som jeg knapt har pratet med før. Veldig bra å kunne utveksle erfaringer og be om råd, og generelt bare være litt sosiale.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 19:38   #584
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo virkelig et godt tiltak, frukt. Nattevakt kan være ensomt.

Jeg har fått sårt tiltrengt skryt av kollegaer og en (dessverre ikke min) leder i dag.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 23:53   #585
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg fikk B på eksamen i Vitenskapsteori og metode, målet var å stå. Så jeg må si meg meget fornøyd med den karakteren.

Gratulerer.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-25, 23:58   #586
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Etter jobb møttes Helten, Svigerinne og jeg ute på byen før vi gikk inn i Våghals og nøt livet med veldig god mat og bra betjening. I morgen er fridag for Helten også, jeg har alltid fri på torsdager.

Gammel 29-05-25, 07:51   #587
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Guttungens eksamenskonsert. Nervepirrende, men han gjorde en super jobb. Han gjør ikke mye annet enn å øve og spille, og har høye krav til seg selv, og det fikk han uttelling for. Jeg er så stolt. Koselig å se ham vise seg fram, og ikke bare stå i bakgrunnen. Og så fint å se hvordan medelever, gammel gitarlærer, korpsfolk og andre backet ham opp og heiet på ham.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 09:00   #588
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har lånehund på besøk til søndag. Søsteren til vår hund, som døde for to år siden. Prikk lik både av utseende og lynne.

Gammel 29-05-25, 10:12   #589
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

I går feiret jeg og min nærmeste kollega at den ordinære undervisningen var slutt ved å spise lunsj på kafé. Vi satt faktisk i en time i stedet for å kaste i oss maten og rushe tilbake.

Gammel 29-05-25, 10:58   #590
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

At jeg er i Brussel med gode venner. Fabelaktig!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 16:17   #591
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Yngste,mannen og jeg er på hytta. Sol, ingen planer og perlende rosévin i glasset.
Også kan jeg meditere mye. Jeg elsker å meditere ved vann. Gjorde det masse i Hellas ved å bare se ut på havet, her på hyttsvkan jeg bare sitte å se på innsjøen. Og ja, vi har såkalt strandtomt.
Og høre på naturens lyder, akkurat nå bekken like ved,og fugler.
Etter å ha blitt utbrent begynner jeg å bli god på mindfullness og meditasjon.

Gammel 29-05-25, 16:39   #592
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

At jeg er i Brussel med gode venner. Fabelaktig!

Åh! Brüssel er skikkelig stas.

Men vi er på hytta. Det er heller ikke så verst. Vi har gått fin tur i skogen. Nå er det sol på terrassen med podcast og vin.

Gammel 29-05-25, 16:44   #593
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Lang og fin fjelltur, bare meg og hunden.

Gammel 29-05-25, 17:22   #594
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bitte små andunger i Botanisk hage.

Gammel 29-05-25, 18:22   #595
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er jo virkelig et godt tiltak, frukt. Nattevakt kan være ensomt.

Jeg har fått sårt tiltrengt skryt av kollegaer og en (dessverre ikke min) leder i dag.

Det er det. Og så er det fint å kunne bevege seg litt mer, og å kunne lage seg mat uten å måtte være musestille.

Godt med litt skryt da. Det trenger vi alle av og til.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-25, 19:03   #596
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lang løpe-/gåtur i Bymarka. Og at yngstejenta kom hjem i dag.

Gammel 29-05-25, 19:16   #597
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg har lånehund på besøk til søndag. Søsteren til vår hund, som døde for to år siden. Prikk lik både av utseende og lynne.

Så fint å lese.

Gammel 30-05-25, 12:01   #598
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Bitte små andunger i Botanisk hage.

Åh! Jeg så en andemor med en drøss småtasser på slep i Ljanselva i går. Veldig koselig!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-25, 17:34   #599
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Når hytte nabo kaller deg for småfrøken og du har passert 50 år.

Gammel 31-05-25, 18:07   #600
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Å levere fra meg 16 åringen lagt oppå fjellet med full sekk med telt og sovepose for ei natt sammen med 14-14 andre speidere fra vgs alder og opp, en av dem er visst 21. Dårlig med mobildekning og nydelig vær i dag og så kommer regnet i løpet av natta, så jeg regner med å hente en våt speider med et vått telt i sekken i morgen. Men jeg håper han har en flott tur.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.