Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-25, 12:06   #21
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg kan tenke meg veldig mange gaver som bare er til person og ikke til husstand. Smykker, skjerf, ullundertøy, kremer/kosmetikk ... eller så skjønner jeg ikke helt hva du mener.

Vi tenker nok bare ulikt. De tingene du nevner er jeg jo enig i, for så vidt. Jeg bare tror ikke jeg ville gått for noe sånt til noen som ikke er så nær eller ikke spesifiserte ønske om det.

Gammel 28-05-25, 19:10   #22
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Invitert i 50-årsdag til et par og kjenner kun henne. Gave?

Jeg var i bursdag til 2 stk som feiret sammen for litt siden, og de spesifiserte i forkant at de ikke forventet gaver til begge fra de som kun kjente den ene. Det var tydelig på gavebordet at det var noen som hadde kjøpt gaver til begge, og en god del bare til den ene. Disse var venninner da og delte ikke hus og hjem, så mulig det blir litt annerledes, men jeg tror ingen stusser på at du ikke gir han gave.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.