|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Kaker som tåler å stå framme en stundJeg har tatt på meg å bake til jobben. Dette trenger ikke være noen voldsomme greier, men det er snakk om flere dager, og da helst noe som er lett å spise, holder seg i romtemperatur noen timer og gjerne noe som kan fryses, men det er ikke noe must. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Kaker som tåler å stå framme en stundVi har hatt gulrotkake i kafeen på jobb. Bunnen kan fryses før man smører på - og den tåler fint å stå ferdig pyntet noen timer ute i romtemperatur (ikke sommervarme). Tror vi ofte lagde dobbel porsjon, men steikte i runde former fordi det så fint ut. Langpanneversjoner er også topp.
![]() |
#3 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Kaker som tåler å stå framme en stundSurmelkskake, holder seg lenge og du kan variere toppingen.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaker som tåler å stå framme en stundSjokoladekake i langpanne holder seg jo lenge i romtemperatur
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kaker som tåler å stå framme en stundJeg gikk også inn i tråden for å anbefale gulrotkake. Den blir bedre når den får litt tid på seg, og med en fast glasur, så takler den romtemperatur en god stund.
![]() |
![]() |
#7 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaker som tåler å stå framme en stundSjokoladekake med surmelk og en enkel glasur av kaffe, kakao og melis som helles over etter at kaken er prikket. Den vil holde seg godt endel timer.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kaker som tåler å stå framme en stundJa, unngå fløtekremer, så holder vel mye seg en stund. Nøttebunner også, vil jeg tro, men det ville jeg ikke servert pga mange er allergiske.
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kaker som tåler å stå framme en stundLemonies! Denne er kjempegod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Kaker som tåler å stå framme en stundDenne bakte jeg nettopp for første gang, en ny favoritt:
![]() |
#13 |
koko
|
![]() Sv: Kaker som tåler å stå framme en stundKva med den gode, gamle slageren browniesmuffins? Dei er fine å fryse, smakar nesten best halvvegs opptint.
![]() |
|
|