|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Håndholdt støvsuger som eneste støvsuger?Vi har også en Dyson som vi akkurat har kjøpt, er kjempefornøyd med den. Jeg blir motivert til å støvsuge av det lyset som viser alt støvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Håndholdt støvsuger som eneste støvsuger?
Kan jeg spørre hvilken modell? Er sugeevnen god nok syns du? Noen år siden sist jeg prøvde batteridrevet, og da var sugeevnen merkbart dårligere enn på vanlig støvsuger. Men teknologien går sikkert fremover? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Håndholdt støvsuger som eneste støvsuger?Jeg ser at støvsugeren Input linker til også kan vaske? Blir det brukt? Vi har robotstøvsuger som kan vasker, som vi i prakisis aldri bruker?
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Håndholdt støvsuger som eneste støvsuger?
Jeg har den samme, og har knapt brukt vaskefunksjonen. Usikker på om jeg husker hvordan den brukes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Håndholdt støvsuger som eneste støvsuger?mmh hadde ikke tenkt på lading ... det er mulig vi bare må skaffe oss en håndholdt til hjemme og ta den gamle med til fritidsboligen.
![]() |
|
|