![]() |
#621 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådHELT sjokkert over studentenes opplevelser! |
![]() |
![]() |
#623 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: GruffetrådFremdeles syk, og kanskje mer enn før. Nyser og snørrer i ett! Kan man få to virus samtidig?? 14 dager and counting.
#624 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: GruffetrådGruffer over at det med å vise hensyn ang allergi er så vanskelig for mange - tydeligvis. Ungene sin ene fritidsaktivitet har to langhelger med aktivitet og de som arrangerer gjentar at ingen trenger ta med mat for mat fikser vi til alle! Vel, ikke alle, ikke de med allergi. Men de tilrettelegger for de med intoleranse da for der skulle være noe mat forrige gang som var gluten og laktosefritt. Og denne gangen får jeg ikke engang konkret ut av de hva som serveres så jeg kan sende med noe tilsvarende ok niste. Ja, jeg vet og gutten selv vet inderlig godt at sånn er det ofte og kommer til å fortsette, men det er ikke noe hyggelig likevel.
#625 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: GruffetrådEr det lov å gruffe over diskotek like ved hotellet?
#626 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: GruffetrådNyheter om at folk har fått bedre råd - vel, det gjelder ikke de som holder på å miste jobben hos oss pga for lite å gjøre, eller for de som ikke engang får praksisplass etter studiene.
#627 |
ctrl+z
|
![]() Sv: GruffetrådI min i-landstilværelse gruffer jeg voldsomt over at det er så vanskelig å få noen til å bake glutenfri bryllupskake. Bah. Jeg vil gjerne kunne spise den.
#628 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: GruffetrådSurrer med dårlig søvn og utstabilt humør.
#629 |
Klare sjøl
![]() Sv: Gruffetråd
Ingen bakerier som kan?
#631 |
Introvert optimist
|
Vi har ingen problemer med å bestille glutenfri kake på jobben når vi har noen arrangementer. Vi bestiller bare fra de vanlige bakeriene i området.
#632 |
ctrl+z
|
Bakeriene i området kan ikke lage glutenfri kake uten nøtter.
#633 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: GruffetrådBakehuset leverer til butikker "over alt", og de har glutenfri bryllupskake. Vi har bestilt fra dem til jobben av og til, og de har vært veldig bra. |
![]() |
![]() |
#634 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: GruffetrådVi bestilte kake fra Bakehuset til snuppas konfirmasjon, og den ble skikkelig god. Vi hentet på Meny i forkant.
![]() |
#635 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: GruffetrådJeg har kjøpt glutenfrie fra Pascal, jeg ba ikke om spesialpynt, og prisen ble lik tilbudet jeg hadde fra Baker Hansen. Vi brukte dPascal til konfirmasjonen. Jeg måtte da hente kaken i butikken, men de har levering, om man vil betale.
#637 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: GruffetrådJeg gruffer over en kollega som er veldig god på å fortelle meg hvor lite jeg vet/skjønner. Jeg har byttet seksjon på jobb, og han har helt rett i at jeg ikke har dybdekunnskap på det vi jobber med. Jeg har fått denne jobben fordi jeg er god på skriftlig fremstillingsevne og har overblikk (der han stuper ned i detaljer). Nå skal han og jeg i fellesskap lage en rapport, og hans nesten daglige utbrudd over min inkompetanse gjør meg etterhvert ganske sint. Vi skal lage en rapport som skal sendes til departementet, og jeg forsøker å fortelle at hvis jeg ikke skjønner hva som står der, så skjønner ikke departementet det heller. Så han har rett faglig, men vi må skrive det på en annen måte som gjør det forståelig for flere. Og han blir så sint og fortvila over at jeg er så dum.
![]() |
#638 |
Klare sjøl
![]() Sv: GruffetrådHøres ut som han har vært der litt for lenge, Tjorven. Du får ha nedtelling på kalenderen til han blir borte.
#639 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: GruffetrådDet høres utrolig tungt ut, Tjorven! |
![]() |
![]() |
#640 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: GruffetrådJeg blir ganske oppgitt akkurat når det skjer, men prøver å ha i hodet at det snart er over. Denne karen blir ikke 67, men går av med tidlig-AFP. Han har levert "oppsigelse", og forsvinner så snart vi har levert dette prosjektet som vi to jobber med.
![]() |
|
|